ægløsning efter ma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
6 svar
2 synes godt om
28. november 2014

lrc

Hejsa. 

Havde ma onsdag sidste uge. Var til tjek onsdag i denne uge, hvor alt så fint ud.

Ifl. Blodprøve fra tirsdag lå hcg på 288. Da vi nu har fredag, kan det så stadig ses på en ægløsningstest??

Ægløsningstesten er positiv idag, så det spørgsmålet om jeg bliver snydt af hcg på den eller om det er korrekt med ægløsning idag.

Ifl. App. Ville ægløsning først være d. 3.december

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2014

UnderCover37

lrc skriver:

Hejsa. 

Havde ma onsdag sidste uge. Var til tjek onsdag i denne uge, hvor alt så fint ud.

Ifl. Blodprøve fra tirsdag lå hcg på 288. Da vi nu har fredag, kan det så stadig ses på en ægløsningstest??

Ægløsningstesten er positiv idag, så det spørgsmålet om jeg bliver snydt af hcg på den eller om det er korrekt med ægløsning idag.

Det gør mig ondt I har mistet 

Da jeg selv oplevede en MA for år tilbage hvor jeg fik lavet en udskrabning gik der rigtigt langt tid inden den sidste rest HCG var ude af kroppen og min cyklus fandt først tilbage efter den næste menstruation var overstået.

Om det er det ene eller det andet æl-testen reagerer på er svært at sige - prøv evt en graviditetstest også for at sikre dig at du har testet hcg ude af kroppen inden du går igang med at lede efter æl (ville dog personligt vente helt med at teste efter æl før næste cyklus)

Held og lykke med at lave en ny lille spire, kender alt for godt desperationen efter at blive gravid, hurtigt igen! 

Anmeld

29. november 2014

Mor til F

Jeg oplevede en MA i september 13'

Onsdag var mit HCG 4139

Fredag var det faldet til ca 1900

Fik medicin mandag og tirsdag, blev scannet onsdag,  hvor alt så fint ud.

Medicin 30/9 og 1/10. 

Jeg blev fulgt med bp indtil HCG var faldet til under 10,  hvilket det var den 18.10.13.

Fik æl 2 uger senere,  altså den 01.11.13,  hvor jeg blev gravid  

Anmeld

29. november 2014

Mor til F

Jeg oplevede en MA i september 13'

Onsdag var mit HCG 4139

Fredag var det faldet til ca 1900

Fik medicin mandag og tirsdag, blev scannet onsdag,  hvor alt så fint ud.

Medicin 30/9 og 1/10. 

Jeg blev fulgt med bp indtil HCG var faldet til under 10,  hvilket det var den 18.10.13.

Fik æl 2 uger senere,  altså den 01.11.13,  hvor jeg blev gravid  

Anmeld

29. november 2014

Mor til F

Ved ikke hvorfor mit indlæg kom ind 2 gange ? 

Anmeld

29. november 2014

lrc

tusind tak for svar �� jeg må se hvad der sker

Anmeld

29. november 2014

Rockertand

lrc skriver:

Hejsa. 

Jeg tror, at det er HCG'en, der slår ud, det vil være urealistisk, at du skulle få ægløsning så hurtigt, og når du ret sikkert stadig har målbar HCG i kroppen. Du kan med fordel teste med graviditetsteste, indtil du har haft nogle negative i streg og så begynde at lede efter ægløsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.