Delvis friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. november 2014

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Har lige et hurtigt spørgsmål - min eks og jeg flyttede fra hinanden i starten af måneden, og søgte delvis friplads .. 

Det gik jo så igennem, men kan se de trækker det fulde beløb ? Hvem skal jeg kontakte, for der er en kæmpe forskel på det ene og det andet beløb - derudover er det jo også december .. Bor i Randers kommune ? 

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2014

tribk

Ccamilla skriver:

Har lige et hurtigt spørgsmål - min eks og jeg flyttede fra hinanden i starten af måneden, og søgte delvis friplads .. 

Det gik jo så igennem, men kan se de trækker det fulde beløb ? Hvem skal jeg kontakte, for der er en kæmpe forskel på det ene og det andet beløb - derudover er det jo også december .. Bor i Randers kommune ? 

På forhånd tak

Det har jeg også prøvet. Jeg kontaktede pladsanvisningen (tror jeg nok. Måske var det dagplejekontoret? Nu er jeg i tvivl) . Den var ikke "gået igennem", derfor opkrævede de det fulde beløb, og så blev det modregnet måneden efter. Jeg tror ikke du får dem udbetalt igen...

Anmeld

28. november 2014

anynom

Ccamilla skriver:

På forhånd tak

Det bliver modregnet til januar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.