Hit hos pige næsten 2år(feb)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
6 svar
1 synes godt om
27. november 2014

TNBC

Hvad hitter hos jeres børn lige omkring 2års alder?

Jeg tænker selv dukker, men jeg ville gerne have noget andet også. Og ikke bobles, for det har jeg ikke råd til

Hun har ikke noget pigelegetøj, da hun bare leger med storebrors, så hun skal have sit eget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Muffinmus

Hun elsker at male, tegne, køre dukkevogn, lege med testen og sin løbecykel

Anmeld

27. november 2014

TNBC

MariaE skriver:

Hun elsker at male, tegne, køre dukkevogn, lege med testen og sin løbecykel

tak

Anmeld

28. november 2014

MorDk

prinsesse-kjoler, tasker, glimmerpunge, pynteting, prinssessedukker, my little pony og så little people

Anmeld

28. november 2014

Trekløver(:

Yurie skriver:

Jeg tænker selv dukker, men jeg ville gerne have noget andet også. Og ikke bobles, for det har jeg ikke råd til

Hun har ikke noget pigelegetøj, da hun bare leger med storebrors, så hun skal have sit eget.

Min datter på 16 måneder får en my little pony, og en dukke dreng som kan grine, når man kaster ham op i luften Her hitter alt med dukker, dyre bamser og prinsesse gejl. 

Anmeld

29. november 2014

Clisolka

Min datter var rigtig glad for dukker og feernes støvlehus (+ det andet til feerne) lige omkring de 2 år 

Anmeld

29. november 2014

2babygirls

Yurie skriver:

Min mus bliver 2 til februar og hun elsker barbiedukker. Og idag fik hun en løbecykel som hun også legede meget med. Ellers tasker og dukkehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.