Jeres barns bedste gaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. august 2009

3rollinger

Hejsa

Noget godt skal der jo vaere naar man skal vente helt til sidst med at have foedselsdag.

Kan I ikke fortaelle mig de to-tre bedste gaver jeres boern har faaet til deres foedselsdag. Jeg kan godt bruge til inspiration.

Daniel er ikke speciel macho mand endnu, han har f.eks lige faaet en Barbie dukke han er rigtig glad for, saa pigerne maa ogsaa godt komme med deres gaver

Knus
Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Charlie

Hej Trine,
jeg har lige givet dig en lille opremsning af Marcus gaver inde under mit eget indlæg
Men det bedste, Marcus har fået, har helt klart været BRIO-tog-tingene og Thomas tog DVD'en samt hans flyvemaskine.

Knus Dorthe

Anmeld

25. august 2009

3rollinger

Charlie1980 skriver:

Hej Trine,
jeg har lige givet dig en lille opremsning af Marcus gaver inde under mit eget indlæg
Men det bedste, Marcus har fået, har helt klart været BRIO-tog-tingene og Thomas tog DVD'en samt hans flyvemaskine.

Knus Dorthe

Ja, jeg fik jo lige inspiration til denne traad da jeg skrev inde under dit indlaeg

Anmeld

25. august 2009

Munder

Ja, I må jo lige vente en uge endnu med at få Andrea's bedste gaver, da hun jo er rosinen herinde

Anmeld

25. august 2009

Stumpen

Selvom Mathilde ikke har haft fødselsdag endnu, så har hun holdt det fødselsdag hun skulle/kunne i år.. (udover selve dagen self) Jeg synes personligt at hun er blevet fejret lidt fladt i år, i forhold til de to andre år, men pynten kunne vi ikke finde og vi har ikke længere plads til at invitere alle fætre, kusiner, mostre og fastre på en gang... Så gaverne komme rogså spredt og det er som om hun ikke rigtig får fornemmelsen af fødselsdag... Nå det var ikke en pylre-mor tråd...

Af de gaver hun har fået vil jeg ikke sige at nogen er taget imod med en wauw-udbrud..

Men hun har fået penge -ingen succes , en brio barnevogn, Build a bear, 1 sæt tøj og sko...

Hun mangler at få yderlig 1 sæt tøj plus bluse til bamsen, et sæt hjemmestrikket sæt tøj samt tæppe med navn til bamsen.. og så får hun masser af køkkenting i glas fra Ikea af os og mine svigerforældre ved jeg ikke hvad køber, men ved de ville give penge, da de mener ungen har alt for meget (skal lige siges at jeg har tyndet ud i ), så Karsten har skrevet til dem at de er nød til at kabe en gave, da hun bliver skuffet over penge..

I hendes verden er det ingen gave...

Anmeld

25. august 2009

nilles

Nu er vi også kommet os ovenpå vores lille fødselsdags-maraton og det er blevet til en ordentlig gavehøst.

Victors har fået nogle dejlige gaver og yndlingstingene må nok siges at være følgende:

- Politi motorcykel...den er elektrisk og kan køre når han trykker på speederen.
- Wall-E robot...ja han er altså et kæmpe hit her i huset.
- Stor Bruder gravko - den havde han med i seng!
- Trambolin - han blev vildt glad for den og så giver den langsigtet glæde

Her ud over har han fået tøj, thomas tog sengetøj, dublo og brio (de to sidstnævnte var også store hit, men nyhedsværdien gik hurtigt af fordi han har så meget af det i forvejen)

Håber i får nogle gode fødselsdage jer der mangler

Anmeld

3. september 2009

Munder

Så kan jeg være med her

Andrea fik rigtig mange gode gaver, men dem hun er gladest for er:

En askepotkjole...hun vil have den på hele tiden
En bondegård
En tornerosebarbi med karet
og Løbehjulet

Det var de største hit

Anmeld

3. september 2009

Heidi B

Kan også lige give mit besyv med...

Top 5:
Kasseapparat
Løbehjul
Mcqueen kæmpe lastebil med mini racerbane inden i
Boksebold
Bøger
Endte vidst med at være i prioriteret rækkefølge...

Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.