Selvom Mathilde ikke har haft fødselsdag endnu, så har hun holdt det fødselsdag hun skulle/kunne i år.. (udover selve dagen self) Jeg synes personligt at hun er blevet fejret lidt fladt i år, i forhold til de to andre år, men pynten kunne vi ikke finde og vi har ikke længere plads til at invitere alle fætre, kusiner, mostre og fastre på en gang... Så gaverne komme rogså spredt og det er som om hun ikke rigtig får fornemmelsen af fødselsdag... Nå det var ikke en pylre-mor tråd...
Af de gaver hun har fået vil jeg ikke sige at nogen er taget imod med en wauw-udbrud..
Men hun har fået penge -ingen succes

, en brio barnevogn, Build a bear, 1 sæt tøj og sko...
Hun mangler at få yderlig 1 sæt tøj plus bluse til bamsen, et sæt hjemmestrikket sæt tøj samt tæppe med navn til bamsen.. og så får hun masser af køkkenting i glas fra Ikea af os og mine svigerforældre ved jeg ikke hvad køber, men ved de ville give penge, da de mener ungen har alt for meget (skal lige siges at jeg har tyndet ud i

), så Karsten har skrevet til dem at de er nød til at kabe en gave, da hun bliver skuffet over penge..
I hendes verden er det ingen gave...

Anmeld