Kan jeg bede om en hindeløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg er i dag gået 8 dage over termin og har så ondt. Har haft snydeveer hele natten - var så sikker på at det skete i nat, så forsøgte at hvile, så godt jeg kunne. På et tidspunkt (ved ca. 3 tiden) faldt jeg rigtig i søvn og vågnede så i morges, hvor "veerne" næsten var gået i sig selv. Kun enkelte meget svage veer i to timer og nu mærker jeg intet. Barnet presser rigtig godt ned på endetarmen og iskiasnerven i højre ben, hvorfor det gør ondt bare at stå oppe. 

Har tid til en igangsættelse på mandag, men er lige pt så ked af det (fordi jeg troede altså at det blev i dag), at mandag virker rigtig langt væk. Kan man ringe ind til fødegangen, for at se om snydeveerne har gjort noget og evt. bede om en hindeløsning for at skubbe lidt til dem? Eller bliver jeg bedt om at være tålmodig og vente til på mandag? Snøft...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Stjerneskud84

Tænker der ikke sker noget ved at spørge om der er mulighed for en hindeløsning... 

Anmeld

27. november 2014

Michella2

Ja selvfølgelig..

det er da bedre med en hindeløsning og du ville gå i gang af dig selv, end en igangsættelse 

Jeg fik 3 hindeløsninger, desværre uden virkning, og blev sat i gang ved at de tog mit vand..

men ville aller helst have jeg var gået i gang af mig selv..

så spørg du bare.. 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar. Aargh det er svært... vil heller ikke være irriterende og føle at jeg forstyrrer "bare" fordi jeg er utålmodig og gerne vil have, at der sker noget. 

Anmeld

27. november 2014

Kay

Hvis du har meget ondt så isning spørg 

Det gjorde jeg og de hjalp mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.