Jeg er gravid igen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
9 svar
13 synes godt om
27. november 2014

Anonym trådstarter

Hej baby bruger! :-) 

jeg havde en sa i starten af mdr, men nu er jeg gravid igen, jeg har lige testet positiv,  inden mens! Hvor er det vildt... Kryds fingre for spiren bliver og at vores dreng bliver storebror i det nye år :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

May86

Anonym skriver:

Hej baby bruger! :-) 

jeg havde en sa i starten af mdr, men nu er jeg gravid igen, jeg har lige testet positiv,  inden mens! Hvor er det vildt... Kryds fingre for spiren bliver og at vores dreng bliver storebror i det nye år :-) 

Et forsigtigt tillykke 

vil bare lige indskyde, at hvis al hcg ikke er ude af kroppen, kan du teste positiv på sa'en  Det sagt, så blev jeg gravid inden mens efter sa, så det kan selvfølgelig godt lade sig gøre, men du må godt nok kunne teste ekstremt tidligt? 

Anmeld

27. november 2014

Kløver

Er det korrekt forstået at det var starten af denne måned du havde en sa? Har du haft testet negativt efter din sa? Et forsigtigt tillykke herfra 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

May86 skriver:

Et forsigtigt tillykke 

vil bare lige indskyde, at hvis al hcg ikke er ude af kroppen, kan du teste positiv på sa'en  Det sagt, så blev jeg gravid inden mens efter sa, så det kan selvfølgelig godt lade sig gøre, men du må godt nok kunne teste ekstremt tidligt? 

Jeg er blevet fuldt med blodprøver så mit hcg er væk, og tog os en test efter sa for at sikre mig at den ikke stadig slog ud, og den var negativ. :-) ja vil nok være omkring 3 et eller andet. Testede ligeså tidligt med vores søn. Så nu tester jeg igen om en uge også må vi se hvad den siger til den tid :-)

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Er det korrekt forstået at det var starten af denne måned du havde en sa? Har du haft testet negativt efter din sa? Et forsigtigt tillykke herfra 

Ja det har jeg, og fået taget blodprøver :-)

Anmeld

27. november 2014

Stjerneskud84

Et forsigtigt tillykke.. 

Anmeld

27. november 2014

Spirrevip

Sender et kram og et forsigtigt tillykke

Anmeld

27. november 2014

Kløver

Anonym skriver:

Ja det har jeg, og fået taget blodprøver :-)

Hvor spændende  

Anmeld

2. december 2014

ErDuHerIkkeSnart

Forsigtig tillykke herfra også. Jeg krydser fingre for at der er bid 

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Forsigtig tillykke herfra også. Jeg krydser fingre for at der er bid 

Det ser sådanne ud. ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.