Aks første gang. Føde normalt anden gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan var din fødsel anden gang i forhold til den første hvor du fik aks??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

576 visninger
7 svar
1 synes godt om
26. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg kunne godt tænke mig at se hvor mange der har kunne føde normalt anden gang efter at første gang var et aks. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

anynom

Omsorgsgiver skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at se hvor mange der har kunne føde normalt anden gang efter at første gang var et aks. 

Min ældste er taget ved akut kejsersnit 37+0, min yngste er født vaginalt (uden smertestillende) 40+1

Der er præcis 2 år og 2 uger i mellem dem  

Anmeld

26. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Omsorgsgiver skriver:

min første blev født 39+0 pga. svangerskabsforgiftning.

anden gang fik jeg taget vandet 41+2 kl. 9, men da vi nåede kl. 16:30 havde jeg stadig ikke åbnet mig meget mere end om morgenen og da hun begyndte at blive påvirket blev vi sendt til kejsersnit... det var dog ikke akut akut og vi fyrede flere vittigheder af med personalet inden hun var ude en time senere...

Anmeld

26. november 2014

Muffinmus

Ca 98% kan føde normalt hvis ikke der er en fysiologisk grund til K's. Altså, F.eks for smalt bækken, uk stilling visse steder osv...det var den melding jeg fik af vide. Og fødte fint selv både 2 OG 3 gang ingen problemer, men hverken veer, Ks ár eller lign.

Anmeld

26. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang med thea fik jeg aks i uge 34+ pga ssf.

Anden gang med alberte blev jeg sat i gang 40+ og født alm og uden de store problemer. Vh stine

Anmeld

27. november 2014

Tulle28

Jeg fik ikke aks, men pks. Fødte vaginalt efter 2,5 år - fantastisk fødsel, som desværre endte med en 3. grads bristning. 

Anmeld

27. november 2014

Chevro

Omsorgsgiver skriver:

Jeg kan ikke føde denne gang heller - desværre. Da mit bækken er voldsomt skævt! 

Anmeld

27. november 2014

Isabella_mor

Jeg fik aks første gang og fødte normalt nu her anden gang. Og det var uden problemer, så det kan sagtens lade sig gøre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.