Signe-bine skriver:
Halløj de damer 
Jeg har en datter på lidt over 1 år, og venter nr. 2 i starten af juni. Jeg overvejer at holde min datter hjemme fra institution imens jeg er på barsel med nr. 2.
Er der nogen der har prøvet det samme? Og er der nogle gode råd at hente? Jeg tænker på alt fra hvordan det har fungeret med amning af den lille ny, mens den store måske vil lege og have opmærksomhed, lure, at få den store aktiveret (eventuelt legegrupper?). Hvad har i gjort og hvad har i af gode råd? Eller kan det ikke anbefales?
Jeg kunne bare godt tænke mig at nyde min store pige så meget som muligt, vi har ikke råd til at jeg skal gå hjemme fuld tid (og tror heller ikke fuldtids hausfrau er mig, måske deltid en dag når jeg ikke er elev mere), men så tænkte jeg at jeg her i barslen jo kunne have begge hjemme, i stedet for at sende min datter i vuggestue... 
P.s. Håber jeg fik lagt tråden det rigtige sted...
Det gjorde jeg, da der kun er 10 mdr. mellem mine nr. 1 og 2 og holdte derfor nr.1 hjemme sammen med nr. 2
Og gud, hvor jeg gjorde det gerne igen!
Du skal dog indstille dig på, at når den ene sover, er den anden vågen, der er lortebleer overalt, gylp, flasker (i mit tilfælde) osv. bliver ens tankegang, men kæft hvor var det fedt!
Nu var min også kun 10 mdr, da lillebror kom - så der er din jo lidt ændre og dermed lidt mere selvhjulpen
Ps. Invester i en tvillingeklapvogn, så i kan komme på ture, i skoven osv. 
Anmeld