hvornår startede jeres barn/børn i institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår startede jeres barn/børn i institution?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.409 visninger
12 svar
1 synes godt om
26. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

ja, som overskriften siger; hvornår startede jeres barn/børn i institution?

det er efterhånden ved at være på plads at min datter begynder i dagpleje til april, så hun vil være næsten et år ved start, men hvis jeg husker ret var min søn ikke meget mere end 9-10 mdr. da han startede... en af mine venner på facebook har søgt om at deres barn kan begynde i dagpleje en måned før skolestart i august - selvom hun kun skal føde i februar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

-Sigrid-

den store var syv måneder, den lille et år 

Anmeld

26. november 2014

Masig

Jeg har stemt 7 og 8, da vores søn startede da han var 7,5 mdr og vores kommende søn efter planen skal starte når han er 8 mdr.

Anmeld

26. november 2014

anynom

Ms.Sunshine skriver:

det er efterhånden ved at være på plads at min datter begynder i dagpleje til april, så hun vil være næsten et år ved start, men hvis jeg husker ret var min søn ikke meget mere end 9-10 mdr. da han startede... en af mine venner på facebook har søgt om at deres barn kan begynde i dagpleje en måned før skolestart i august - selvom hun kun skal føde i februar...

Min ældste var 9,5 måneder da hun startede i dagpleje. Det var klart mit behov, jeg hadede at gå hjemme. 

Min yngste starter i vuggestue på mandag - hun bliver 1 år på onsdag  Og hun starter kun fordi min barsel slutter den 16/12. 

Anmeld

26. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
JulieWH skriver:

Min ældste var 9,5 måneder da hun startede i dagpleje. Det var klart mit behov, jeg hadede at gå hjemme. 

Min yngste starter i vuggestue på mandag - hun bliver 1 år på onsdag  Og hun starter kun fordi min barsel slutter den 16/12. 

jeg tror ærligt talt også det bliver underligt efter nytår, for der overtager min kæreste barslen... det bliver dejligt at komme igang igen, men jeg tror jeg kommer til at savne min lille pige... 

Anmeld

26. november 2014

Stjerneskud84

Ms.Sunshine skriver:

Min datter startede i dagpleje da hun var 11 mdr.. Hun er nu 3 år og går stadig i dagpleje, forventes ikke at hun stoppet lige nu og her.. 

Anmeld

26. november 2014

Christabelle

Min datter var 11 mdr da hun startede i vuggestue

Anmeld

26. november 2014

Trekløver(:

Min datter er 16 måneder når hun starter i dagpleje, hvilket er 1/12. 

Anmeld

26. november 2014

LinLin

Drengene har haft plads fra 1. Sep, hvor de så er blevet 1 år hhv d. 2.  Og 9.sep.

lillesøster (som er 6 ugernu) skal først starte når hun er 15 mdr: januar 2016 

Anmeld

26. november 2014

Mor til Ella

Ms.Sunshine skriver:

Den store 8 mdr.

den lille 6 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.