Adventskrans til at hænge op.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Kan man købe et slags stativ til at lægge adventskransen på så den kan komme op at hænge eller skal den bare hænge i bånd??

Hvis ja hvor kan man købe det henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

Købmagerkonen

Omsorgsgiver skriver:

Kan man købe et slags stativ til at lægge adventskransen på så den kan komme op at hænge eller skal den bare hænge i bånd??

Hvis ja hvor kan man købe det henne??

Jeg kender ikke til et stativ, men har altid bare hængt min op i et bånd - og evt en metaltråd så den kunne hænge fast i den hvis uheldet skulle være ude og båndet brændte

Anmeld

26. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
FruOlsen skriver:

Jeg kender ikke til et stativ, men har altid bare hængt min op i et bånd - og evt en metaltråd så den kunne hænge fast i den hvis uheldet skulle være ude og båndet brændte

Ok. Har du et billede eller kan du forklare hvordan man binder den op??

Anmeld

26. november 2014

Købmagerkonen

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Har du et billede eller kan du forklare hvordan man binder den op??

Jeg har åbenbart ikke fået taget et ordentligt billede sidste år, men jeg håber du kan fornemme det alligevel.

Jeg har brugt to lige lange bånd, som hver holder to sider af adventskransen (to sider overfor hinanden). Jeg prøvede at tegne det i paint - ja, det er meget flot! Jeg prøvede at illustrere de to bånd med to forskellige farver. Tegningen til højre er en slags tværsnit hvor du kun kan se det ene bånd...

Giver det mening?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.