vis mig jeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
16 svar
6 synes godt om
25. november 2014

Kay

Tøjstil...

Gerne hverdag og fest, så mange billeder som muligt 

Efter flytning og graviditet og mindre vægttab der gerne skulle blive større har jeg næsten ikke noget tøj tilbage, det er foræret væk på gratis sider på Facebook

Og jeg trænger til fornyelse, noget nyt og lækkert til hverdag og fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

Kay

come on de damer... i er så lækre alle sammen og jeg har brug for hjælp... 

Anmeld

25. november 2014

Enirt

Kay skriver:

Tøjstil...

Efter flytning og graviditet og mindre vægttab der gerne skulle blive større har jeg næsten ikke noget tøj tilbage, det er foræret væk på gratis sider på Facebook

Her er lidt billeder af mig, fra det seneste år. Hat ikke så mange da jeg ikke er god til at tage billeder eller at få nogen til at tage af mig.

nogle af billederne er af mig sammen med andre og dem har jeg klippet fra.

Håber du får lidt inspiration

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2014

Kay

Enirt skriver:

Her er lidt billeder af mig, fra det seneste år. Hat ikke så mange da jeg ikke er god til at tage billeder eller at få nogen til at tage af mig.

nogle af billederne er af mig sammen med andre og dem har jeg klippet fra.

Håber du får lidt inspiration

tak  

er ret vild med 1. billed og det om bord på båden

Anmeld

25. november 2014

Chevro

Kay skriver:

Tøjstil...

Her er der lige nogle af de åndssvage billeder jeg kunne finde på min telefon 

Er desværre ikke så god til at tage af hele kroppen - men som du kan se er jeg meget "kedelig" anlagt, altid meget sort hvid og måske et leopard mønster eller lign en sjældent gang imellem, jeg er en person som har meget udtryk gennem mit ansigt og mit kropssprog - så tøj har aldrig vægtet særlig højt her hos mig. Mere makeup og dét at være glad og smilende og kunne udtrykke sig   Jeg har nærmest ingen stil  Men et par sorte leggings, eller strømpebukser, en sort top ned over numsen og så en lang strik eller lign, er oftest mit valg (: 

Anmeld

25. november 2014

Kay

Chevro skriver:

Her er der lige nogle af de åndssvage billeder jeg kunne finde på min telefon 

Er desværre ikke så god til at tage af hele kroppen - men som du kan se er jeg meget "kedelig" anlagt, altid meget sort hvid og måske et leopard mønster eller lign en sjældent gang imellem, jeg er en person som har meget udtryk gennem mit ansigt og mit kropssprog - så tøj har aldrig vægtet særlig højt her hos mig. Mere makeup og dét at være glad og smilende og kunne udtrykke sig   Jeg har nærmest ingen stil  Men et par sorte leggings, eller strømpebukser, en sort top ned over numsen og så en lang strik eller lign, er oftest mit valg (: 

jeg sys nu der er en del stil i snit og mønstre og bloneder  fed stil... der skal bare lige lidt flere kilo af her før det går 

Anmeld

25. november 2014

Chevro

Kay skriver:

jeg sys nu der er en del stil i snit og mønstre og bloneder  fed stil... der skal bare lige lidt flere kilo af her før det går 

Tak (: Men jeg er pænt kedelig i tøjet 

jeg er gravid lige nu, de andre billeder er taget her i løbet af 14.. Men er lige blevet farvet mørkhåret, og har lagt en del billeder ind på min profil af mavebilleder - i hel krop. 

Den stil har jeg faktisk altid 

Anmeld

25. november 2014

Julie0802

Her er lidt billeder af mig, hvad jeg havde på telefonen :-) der er jo børn på 90% af ens billeder nu, haha. 

Anmeld

25. november 2014

Kay

Julie0802 skriver:

Her er lidt billeder af mig, hvad jeg havde på telefonen :-) der er jo børn på 90% af ens billeder nu, haha. 

ja børn på 90% også her 

rigtig fin stil

Anmeld

25. november 2014

EAF

Fest? Hvad er det?   Nej, når jeg først har udgangstilladelse og skal i byen, så bliver  der danset igennem og ikke taget billeder - så skulle det være hvis en af de der natfotografer tilfældigvis skulle få en med på et billede i løbet af natten  så dem har jeg ingen af på IPad eller Tlf. 

Det med gummistøvlerne er fra da jeg var højgravid tilbage i 2009 men illustrere meget godt hvad jeg render rundt i herhjemme langt u å land  hvor der er knæhøj mudder, en hund der skal luftes, et fyr der skal fyldes ved håndkraft med piller og skøn natur at se samt frisk luft til lungerne 

De to andre billeder er fra hhv. forår og sommer 2014, elsker farver der udstråler livsglæde og hopper også i det mere lavmælte som grå/sort og enten hvid eller en pang farve sammen med. 

Jeg shopper SJÆLDENT så min stil kan du ikke rigtig følge for jeg tager det på jeg er tilpas i, farvekordinering kan være en by i Rusland fra tid til anden og tøjet følger absolut ikke det nyeste, gider ikke shoppe og når det sker, skal det gerne gå ret hurtigt - er heldigvis god til at finde tøj der passer meget hurtigt, prøver det aldrig og det passer altid, derudover har jeg sjældent penge til nyt tøj.  Vil hellere have lækkert mad på bordet. 

Pt. er jeg rigtig glad for mine sorte Hummel joggingbukser (mærketøj siger mig intet) men lige de her som noget af det eneste mærketøj i mit skab er jeg uhyre glad for, så meget at der nu er en revne i lårstoffet, så brugt er mit tøj stort set altsammen.  Tøj skal bruges 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.