Hjææælp! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.663 visninger
10 svar
2 synes godt om
25. november 2014

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Jeg har have lidt hjælp.. 

Jeg står i en træls situation! 

Mig og min kæreste har kun været sammen i et år, og vores sex liv er blevet elendigt! 

På den måde at det oftes kun er en gang om ugen, og jeg må tag intertivet! 

Når vi så endelig er igang, så er det uden forspil, én stilling og max 10 minutter. Og uden den store passion. 

Jeg føler jeg har prøvet ALT! 

Jeg tager de frække outfits på, slanger mig på sengen..

Har også taget snakken mange mange gange, også uden held.

Det skal lige siges, jeg er 20, min mand 30 og vi ingen børn har.

Vores sexliv var rigtig godt det første halve år, og er efter det bare fået stærkt ned af bakken.. 

Min mand arbejder en del, og han ligger skylden over på det. 

Han er udover dette, en helt fantastisk mand, men sex er meget vigtig for mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

aarhusmor

Det er svært at hjælpe - også fordi at det lyder idyllisk at det er en gang om ugen. Men jeg tænker at du kommer ingen vegne med mindre du fortæller ham præcist hvad du vil have. Evt. kan I anvende legetøj til at starte med, så du kommer i stemning....

Anmeld

25. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg har have lidt hjælp.. 

Jeg står i en træls situation! 

Mig og min kæreste har kun været sammen i et år, og vores sex liv er blevet elendigt! 

På den måde at det oftes kun er en gang om ugen, og jeg må tag intertivet! 

Når vi så endelig er igang, så er det uden forspil, én stilling og max 10 minutter. Og uden den store passion. 

Jeg føler jeg har prøvet ALT! 

Jeg tager de frække outfits på, slanger mig på sengen..

Har også taget snakken mange mange gange, også uden held.

Det skal lige siges, jeg er 20, min mand 30 og vi ingen børn har.

Vores sexliv var rigtig godt det første halve år, og er efter det bare fået stærkt ned af bakken.. 

Min mand arbejder en del, og han ligger skylden over på det. 

Han er udover dette, en helt fantastisk mand, men sex er meget vigtig for mig..

Svær situation, når du har prøvet så meget, hmm.....

har du prøvet at tage føringen? 

jeg ved jo ikk hvad din kæreste er til, men tænker lidt gør som du plejer sexet tøj, duft godt læg dig på sengen, når i går i gang så nap i brystet på ham kysse hvor du kan komme til, jeg ville sige du skulle tage føringen her og tvinge ham rundt så du kom oven på der kan du styre det hele, hold ham i hænderne nus ham over brystkassen, kys ham. Eller få ham op og sidde op af en væg eller hvis han har rygmusklerne til det så uden rygstøtte og nyde hinanden sådan? 

I kan også sagtens gøre det anderledes læg dig med hele brystkassen uden for sengekanten og hvis du skal bruge støtte støt af med hænderne i gulvet, jeg ved ikk helt hvorfor men det er godt

Hvis du har lidt fleksible ben kan du os i missionærstilling få benene op på hans skuldre det giver også en hel anden følelse for jer begge 

Håber det kan hjælpe lidt ellers ty til legetøj hvis intet af det siger jer noget

Anmeld

25. november 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Det er svært at hjælpe - også fordi at det lyder idyllisk at det er en gang om ugen. Men jeg tænker at du kommer ingen vegne med mindre du fortæller ham præcist hvad du vil have. Evt. kan I anvende legetøj til at starte med, så du kommer i stemning....

For mig er en gang om ugen bestemt ikke idylisk! (: 

Men sådan har vi alle forskellige behov jo! (:

Men tak for dit svar.

Anmeld

25. november 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Svær situation, når du har prøvet så meget, hmm.....

har du prøvet at tage føringen? 

jeg ved jo ikk hvad din kæreste er til, men tænker lidt gør som du plejer sexet tøj, duft godt læg dig på sengen, når i går i gang så nap i brystet på ham kysse hvor du kan komme til, jeg ville sige du skulle tage føringen her og tvinge ham rundt så du kom oven på der kan du styre det hele, hold ham i hænderne nus ham over brystkassen, kys ham. Eller få ham op og sidde op af en væg eller hvis han har rygmusklerne til det så uden rygstøtte og nyde hinanden sådan? 

I kan også sagtens gøre det anderledes læg dig med hele brystkassen uden for sengekanten og hvis du skal bruge støtte støt af med hænderne i gulvet, jeg ved ikk helt hvorfor men det er godt

Hvis du har lidt fleksible ben kan du os i missionærstilling få benene op på hans skuldre det giver også en hel anden følelse for jer begge 

Håber det kan hjælpe lidt ellers ty til legetøj hvis intet af det siger jer noget

Tak for dit dejlig arrangeret svar! (: 

Jeg vil helt sikkert prøve at bruge nogle af dine tricks! 

Men ja, jeg synes nu jeg har prøvede det med at tag styringen, men der er jo ikke andet for end bare at blive ved, så overgiver han sig vel tilsidst! 

Anmeld

25. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Tak for dit dejlig arrangeret svar! (: 

Jeg vil helt sikkert prøve at bruge nogle af dine tricks! 

Men ja, jeg synes nu jeg har prøvede det med at tag styringen, men der er jo ikke andet for end bare at blive ved, så overgiver han sig vel tilsidst! 

Velbekommen

Ja da jeg har endnu ikk oplevet en mand der ikk kan lide at kvinden tager styringen det er os sjovt at få lov til at lege med og få manden til at sitre mange mænd kan os godt lide negle på ryggen men det er virkelig forskelligt 

Anmeld

25. november 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Velbekommen

Ja da jeg har endnu ikk oplevet en mand der ikk kan lide at kvinden tager styringen det er os sjovt at få lov til at lege med og få manden til at sitre mange mænd kan os godt lide negle på ryggen men det er virkelig forskelligt 

Min mand er en lidt mærkelig en.. 

Han er ikke så god til nærkontakt, så det der med for meget kys og nusseri er lidt svært for ham, desværre (: 

Anmeld

25. november 2014

Missy_B

aarhusmor skriver:

Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over at du synes hyp en gang i ugen er idyllisk 

Jeg ville ikke kunne nøjes med 1 gang i ugen, og jeg har været sammen med min mand i snart 12 år 

Anmeld

25. november 2014

aarhusmor

Missy_B skriver:

Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over at du synes hyp en gang i ugen er idyllisk 

Jeg ville ikke kunne nøjes med 1 gang i ugen, og jeg har været sammen med min mand i snart 12 år 

ja desværre fordi jeg gerne vil en gang eller mere om ugen, men min mand... stress og jag - så en gang om måneden og nogengange kun hver 2. md suk

Anmeld

26. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Min mand er en lidt mærkelig en.. 

Han er ikke så god til nærkontakt, så det der med for meget kys og nusseri er lidt svært for ham, desværre (: 

Okay ja sådan er nogle mænd jo Min kan ikk få nok af sådan noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.