Anonym skriver:
Hej alle,
Jeg har have lidt hjælp..
Jeg står i en træls situation!
Mig og min kæreste har kun været sammen i et år, og vores sex liv er blevet elendigt!
På den måde at det oftes kun er en gang om ugen, og jeg må tag intertivet!
Når vi så endelig er igang, så er det uden forspil, én stilling og max 10 minutter. Og uden den store passion.
Jeg føler jeg har prøvet ALT!
Jeg tager de frække outfits på, slanger mig på sengen..
Har også taget snakken mange mange gange, også uden held.
Det skal lige siges, jeg er 20, min mand 30 og vi ingen børn har.
Vores sexliv var rigtig godt det første halve år, og er efter det bare fået stærkt ned af bakken..
Min mand arbejder en del, og han ligger skylden over på det.
Han er udover dette, en helt fantastisk mand, men sex er meget vigtig for mig..
Svær situation, når du har prøvet så meget, hmm.....
har du prøvet at tage føringen?
jeg ved jo ikk hvad din kæreste er til, men tænker lidt gør som du plejer sexet tøj, duft godt læg dig på sengen, når i går i gang så nap i brystet på ham kysse hvor du kan komme til, jeg ville sige du skulle tage føringen her og tvinge ham rundt så du kom oven på der kan du styre det hele, hold ham i hænderne nus ham over brystkassen, kys ham. Eller få ham op og sidde op af en væg eller hvis han har rygmusklerne til det så uden rygstøtte og nyde hinanden sådan?
I kan også sagtens gøre det anderledes læg dig med hele brystkassen uden for sengekanten og hvis du skal bruge støtte støt af med hænderne i gulvet, jeg ved ikk helt hvorfor men det er godt 
Hvis du har lidt fleksible ben kan du os i missionærstilling få benene op på hans skuldre det giver også en hel anden følelse for jer begge
Håber det kan hjælpe lidt ellers ty til legetøj hvis intet af det siger jer noget