Oskar slår.....................................mig :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2008

Mette-Marie

Ja, her den sidste uge er bassen begyndt at slå mig.:( Ikke sin far eller søster. Han slår mig i ansigtet - jeg tager selvfølgelig hånden væk og siger "NEJ"..men han fortsætter bare og ender med at få et hysterisk flip...Det gør mig så ked af det. Det startede efter, at han havde havde holdt påske med storesøster og farmand. (Jeg var på arbejde)

hmmm jeg forstår ikke hvad der sker.(?) Er der andre der har oplevet noget lignende?

klem (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jep...Jesse slå også i ansiget på os, men det er ikke for at slå slå, hvis du forstår hvad jeg mener, men mere når han bliver overivrig i leg. Det er så trappet en del ned efter han ramte plet i mit øje og jeg af ren reaktion råbte AV. Han blev helt forskrækket.

Desværre har jeg ingen gode råd til dig. Jeg vil bare sige at jeg godt kan forstå at du er ked af det.

Kæmpe (H) Jeanne

Anmeld

29. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Mette Marie..

Ja, jeg oplevet det desværre også.. Mikkel kommer helt umotiveret hend til mig og slår mig i hovedet.. Han slår ikke hårdt, men det er bare træls og jeg fortæller ham at det gør ondt på mor og at mor bliver ked af det.. men lige meget hjælper det. :(
De dage det har været rigtig slemt, har jeg haft en ordenlig tudetur når han var blevet puttet, fordi jeg ikke ved hvorfor han gør det, eller hvorfor det kun går ud over mig...(?) Det er frustrende for mig, men jeg håber virkelig at det holder op igen.. Det har stået på en uges tid efterhånden...
Det er kun mig det går ud over, han slår ikke far eller andre..

Anmeld

29. marts 2008

Pia.

Det kender jeg alt for godt ... Mads gør det også ind imellem... Det kan gøre pokkers ondt om man bliver død forskrækket, men jeg ved han ikke slår for at slå, selvom jeg ind imellem tager hans hånd hurtigt væk og siger højt nej (kun fordi det kommer bag på mig) men han gør det simpelthen på den kærlige måde, gerne når han er rigtig glad og kommer op til en, så får han lige slået en på kinden, jeg er begyndt at sige ae aee i stedet for nej...

Den anden dag da jeg hentede ham i børnehaven, løb han hen til mig sprang op i mine arme og "slog" ud efter mig igen af glæde, men der var jeg forberedt så jeg fangede hans lille hånd og sagde ikke slå mor, ae mor... det er ikke så tit det sker heldigvis, men når det sker ved jeg hvorfor...

tror det er det samme der sker hos jer lige nu, han skal bare prøve det af også...

Knus Pia.

Anmeld

1. april 2008

VB

Det der har virket bedst hos os er at ignorere det. Min datter er 19 mdr og startede med at gøre det for 14 dage siden. Hun stoppede dog hurtigt med det, da hun ingen reaktion fik. Det skal siges at hun ikke slår hårdt eller er sur, når hun har gjort det, men nærmest bare står og og venter på vi reagerer! Vi bruger meget samme princip med vore søn på 4, når han skal prøve nye bandeord af. Det er ike så sjovt at sige det igen, når der ikke er nogen der ragerer på det.

Anmeld

2. april 2008

MorCamilla

Mikkel har også brugt noget tid på at prøve nye bandeord af, det første stykke tid han gjorde det, skændte vi ham ud og fortalte at det måtte han ikke sige.. så grinede han bare af os - og vi blev enige om at ignorere det - og det sidste stykke tid har han ikke brugt de ord - fordi det ikke er sjovt når ingen siger noget til det... :) Måske man også skulle prøve det, når han slår...;) tak for det råd VB...;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.