Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen herinde der har prøvet 5:2 Kuren?
Er den svær at følge? Tabte I jer? Og hvor meget tabte I jer på hvor lang tid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er der nogen herinde der har prøvet 5:2 Kuren? Er den svær at følge? Tabte I jer? Og hvor meget tabte I jer på hvor lang tid?
Jeg har prøvet den. Følger man den taber man sig. Men jeg havde til sidst svært ved fastedage. Lige nu er jeg på 16:8. Man faster feks fra 20 aften til 12 middag hver dag og har et vindue fra 12-20 man må spise i
Mor1986 skriver: Jeg har prøvet den. Følger man den taber man sig. Men jeg havde til sidst svært ved fastedage. Lige nu er jeg på 16:8. Man faster feks fra 20 aften til 12 middag hver dag og har et vindue fra 12-20 man må spise i
Okay
Virker den bedre? Har du tabt dig? Og nåede du at tabe dig med 5:2 kuren?
Følger lige med
Anonym skriver: Okay Virker den bedre? Har du tabt dig? Og nåede du at tabe dig med 5:2 kuren?
Med 5:2 nåede jeg at tabe 3 kg før der gik kage i den. Med 16:8 er jeg lige nu nået og tabe et par kg. Har kun været på den et par uger. Men jeg synes den er meget nemmere at have med at gørw. På facebook er der en dansk side der hedder noget med 16:8 Danmark
Mor1986 skriver: Med 5:2 nåede jeg at tabe 3 kg før der gik kage i den. Med 16:8 er jeg lige nu nået og tabe et par kg. Har kun været på den et par uger. Men jeg synes den er meget nemmere at have med at gørw. På facebook er der en dansk side der hedder noget med 16:8 Danmark
Hvor længe var du om at smide de 3 kg på 5:2 kuren?
Jeg vil da tage et kig på 8:16 kuren
Anonym skriver: Hvor længe var du om at smide de 3 kg på 5:2 kuren? Jeg vil da tage et kig på 8:16 kuren
En måned tror jeg. Men jeg missede også et par faste dage. Men kan varmt anbefale 16:8. Synes den er meget nemmerw
Det virker var på den i 3 uger og havde smidt 4 kg, det er meget nemt
du kan melde dig ind i en gruppe på fb, der er mange der ligger billeder og sådan op af deres vægttab
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128