Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har været til gynækolog pga min cyklus er meget ustabil og min læge konstaterede celleforandringer.
jeg har nu fået svar fra gynækologen: "der er lette celleforandringer. Du skal derfor til kontrol hos egen læge om et år."
hvad betyder det? Er det grunden til min svingende cyklus? Er i dag på cd 65.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frkanonym skriver: Jeg har været til gynækolog pga min cyklus er meget ustabil og min læge konstaterede celleforandringer. jeg har nu fået svar fra gynækologen: "der er lette celleforandringer. Du skal derfor til kontrol hos egen læge om et år." hvad betyder det? Er det grunden til min svingende cyklus? Er i dag på cd 65.
Blev det ikke forklaret for dig? Jeg formoder sagtens det kan have noget at sige, men ring til din gynækolog så vil h*n uddybe Du skal selvfølgelig under opsyn da der er forandringer som kan forandre/udvikle sig til middel og svære som i sidste ende uopdaget kan medføre kræft i livmoderhalsen. Men dit er blevet opdaget i god tid, så vil ikke sige der er fare for at det udvikler sig. Jeg har fået konstateret svære celleforandringer og skal opereres inden længe, har tid til samtale på sygehuset her den 3. december Om keglesnit-operationen. Så det er kun godt de er obs på os
Natteravnen skriver: Blev det ikke forklaret for dig? Jeg formoder sagtens det kan have noget at sige, men ring til din gynækolog så vil h*n uddybe Du skal selvfølgelig under opsyn da der er forandringer som kan forandre/udvikle sig til middel og svære som i sidste ende uopdaget kan medføre kræft i livmoderhalsen. Men dit er blevet opdaget i god tid, så vil ikke sige der er fare for at det udvikler sig. Jeg har fået konstateret svære celleforandringer og skal opereres inden længe, har tid til samtale på sygehuset her den 3. december Om keglesnit-operationen. Så det er kun godt de er obs på os
Nej. Det var det eneste der stod. Jeg fik svar på mail, og skulle så logge ind på lægevagten.dk for at tjekke svaret. Derfor undrede jeg mig. Om det har noget at sige med, min cyklus er meget ustabil, om det har betydning for graviditet og ja?
Ja, det er godt, de er meget obs. Og held og lykke den 3.
Fik også taget blodprøver i forbindelse med undersøgelsen. Hvor jeg skulle faste. Jeg ved ikke engang, hvad de undersøgte i blodet. Fik bare at vide, de var helt normale
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128