Anonym skriver:
Min 1 årige datter har skelet siden hun har baby og lægen har flere gange sagt at vi skal holde for hendes ene øje sø hun bruger begge da hun kan risikere at få dårlig syn og skal gå med briller
men hun hader det og jeg kan aldrig gør det på hende da hun skriger og føler det er irriterende
gode råd søges til hvordan jeg kan gør det?
hmm ja den er svær, fordi godt nok er min datter 4 år men hun skeler også en lille smule på det ene øje, vi var ved øjenlægen, ved en, der fik hun nogle øjenklapper hun skulle gå med hver weekend i 4 uger ca, på det raske øje, så hun automatisk brugte det andet øje mere, MEN, hun ville bestemt ikke gå med det, så ringede jeg til øjenlægen igen, fik en tid, ved en anden denne gang, han målte hende igen, han sagde så det var minimalt og så fin nok ud, så hun skulle LIGEPLUDSELIG slet ikke gå med det, såå hvad ska man snart tro på, nu ved jeg jo ikke om det ved din datter er på begge eller slemmere, men tror bare man ska holde godt øje med det og måske hvis muligt få en anden til at kigge og bedømme, for det kan der jo godt åbenbart være forskel på.... 
håber du fik lidt ud af det jeg skrev... 
Anmeld