Første gang - gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2014

Mivsen03

Hej allesammen. Jeg er ny herinde, så jeg håber i bærer over med mig og alle mine nybegynder spørgsmål.

Min situation er således;

Det er nu 11 dage siden jeg havde sex. Samme aften, glemte jeg min p-pille. Jeg (store fjols) glemmer også pillen dagen efter, hvorefter jeg så er bange for at starte op igen når der er gået så meget rod i det. Det skal lige siges at vi ikke brugte anden prævention end at jeg var på p-piller. Jeg var 2 dage inde i min nye pille periode da det koksede med pillerne. 3 dage efter pillestop begynder jeg så at bløde, og det fortsætter i 3-4 dage.

Nu 11 dage efter, begynder jeg så småt at føle mig lidt underligt tilpas. Sover utrolig meget, og jeg har en smule bryster. Oveni det har jeg en underlig snurren/kildren i underlivet. Tisser mere end jeg plejer. Har følt mig helt vildt tungt sidst på dagen de sidste 2 dage, som om jeg har slugt en stor sten jeg bare slet ikke har plads til. En slags meget smertefuld oppustethed.

Her til aften tog jeg så en graviditetstest. Den var negativ. Men er stadig lidt urolig. Er der nogen af jer der har oplevet lignende? Og har i nogle gode råd?

Kram mivsen03

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

speedy007

Har du snakket med din læge ???

Anmeld

25. november 2014

Mivsen03

speedy007 skriver:

Har du snakket med din læge ???

Nej..

Anmeld

25. november 2014

Heidi.R.

Altså jeg har også været god til at glemme mine p-piller 2 dage i streg, så er der bare ikke andet for at stoppe med dem, vente et par dage på sin mens, ha det, og så helt normalt igen derefter starte på en en, osv,...

ens krop kan godt komme ud af tur ved sådan noget...

men prøv da for en sikkerheds skyld at teste igen om 3-4 dage måske, eller også snakke med lægen, syntes de er gode til at gejde en.... 

Anmeld

25. november 2014

Rockertand

Mivsen03 skriver:

Hej allesammen. Jeg er ny herinde, så jeg håber i bærer over med mig og alle mine nybegynder spørgsmål.

Min situation er således;

Det er nu 11 dage siden jeg havde sex. Samme aften, glemte jeg min p-pille. Jeg (store fjols) glemmer også pillen dagen efter, hvorefter jeg så er bange for at starte op igen når der er gået så meget rod i det. Det skal lige siges at vi ikke brugte anden prævention end at jeg var på p-piller. Jeg var 2 dage inde i min nye pille periode da det koksede med pillerne. 3 dage efter pillestop begynder jeg så at bløde, og det fortsætter i 3-4 dage.

Nu 11 dage efter, begynder jeg så småt at føle mig lidt underligt tilpas. Sover utrolig meget, og jeg har en smule bryster. Oveni det har jeg en underlig snurren/kildren i underlivet. Tisser mere end jeg plejer. Har følt mig helt vildt tungt sidst på dagen de sidste 2 dage, som om jeg har slugt en stor sten jeg bare slet ikke har plads til. En slags meget smertefuld oppustethed.

Her til aften tog jeg så en graviditetstest. Den var negativ. Men er stadig lidt urolig. Er der nogen af jer der har oplevet lignende? Og har i nogle gode råd?

Kram mivsen03

Der er meget lille risiko for, at du er gravid, men den er der selvfølgelig.

De symptomer, du oplever, er din krop og hjerne, der fxcker din krop op, de protesterer mod den behandling, du har udsat dem for, og nu skal du straffes. Stort set alle oplever et, flere eller samtlige graviditetssymptomer i bogen, når man stopper med p-piller, det er der ikke noget underligt i.

Du skal fortsætte med at teste, og så må du se, om du havner på menstruation eller 2 streger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.