Hvilket outfit ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket outfit skal jeg have på?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

838 visninger
5 svar
4 synes godt om
24. november 2014

Emilie91

Hej piger  

Min veninde holder en "fest" snart. Og jeg er helt lost på hvad jeg skal have på. jeg er kun 20 uger henne men jeg har allerede en ret fin mave ... 

Så jeg har kigget på asos og fundet to outfits der kunne være ret fine  

Fest og fest..... Vi bliver omkring 20 og der er med middag og drinks og det hele (og heldigvis også virgin drinks) Men hun plejer at pynte og gøre det til en rigtig fantastisk aften  

SÅ - hvilket outfit ville i vælge til en drinks aften ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

migxher

Helt klart 2 (:
Jeg kan ikke fordrage buksedragter, så 1 er no go. 

Anmeld

24. november 2014

Røverdatter

Jeg ville vælge outfit 1, fordi jeg synes det virker som det mest afslappede, og sådan har jeg det faktisk bedst til "private arrangementer" og især da jeg var gravid. Outfit 1 er en fin balance mellem afslappet og fest Outfit 2 er slet ikke mig, men jeg er generelt heller ikke så meget til den "kjole-type"

Anmeld

25. november 2014

Emilie91

Røverdatter skriver:

Jeg ville vælge outfit 1, fordi jeg synes det virker som det mest afslappede, og sådan har jeg det faktisk bedst til "private arrangementer" og især da jeg var gravid. Outfit 1 er en fin balance mellem afslappet og fest Outfit 2 er slet ikke mig, men jeg er generelt heller ikke så meget til den "kjole-type"

Ja jeg har det også meget sådan at det skal være behageligt Og jeg tror helt klart den buskedragt er behagelig ... Det kunne være fedt at feste i den og bare hygge sig  

Det andet outfit er finere men jeg ville nok skulle ned i nogle strømpebukser ..... Haha. Og det er jeg ikke meget for  

Anmeld

25. november 2014

Nadia&Daniel

Svært - for er VILD med nr. 1 (ELSKER BUKSEDRAGTER) - men buksedragter er no go med babybule (eller det duer i hvert fald ikke mig og min babybule 

Anmeld

25. november 2014

Panther

Profilbillede for Panther

For mig kommer det meget an på din kropsform.. Kan du bedst lide (at vise) dine arme eller ben.. Hvordan sidder din mave.. Har du bryster til at holde buksedragten oppe.. Etc :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.