Lille dreng med stor omsorg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. august 2009

Ina33

Jeg har en søn på 3 år, og en datter på 8 år. Min datter er netop startet i 2. klasse, der har været en masse problemer i hendes klasse, og hun ikke rigtig haft nogle rigtig gode veninder.
Min søn og jeg fulgte hende i skole på hendes første skoledag. Klasselæren starter med at sige at de må sidde hvor de vil, ingen vil sidde ved siden af min datter, hvilket jeg selvfølgelig blev meget ked af.
Min datter tog det nu i stiv arm, og vinkede glad til mig.

Min søn siger da vi cykler hjem af, "mor jeg skal også gå i skole". Jeg siger at ja det skal han selvfølgelig, men først om nogle år når han har lært at sidde stille osv.
Senere siger han igen "mor, jeg skal også gå i skole, og jeg skal sidde ved siden af Maja".
Jeg forklarer ham, at han jo ikke skal gå i samme klasse som Maja, han kigger bedrøvet på mig og siger "Men mor, så har hun jo SLET ikke nogen at sidde sammen med". Nåååh det var da sødt tænkt.  
Han ville i skole kun for at sidde sammen med storesøster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

mariamiss6

ååårh sikke en sød dreng.... og en stærk pige...

Anmeld

24. august 2009

3rollinger

Loppe skriver:

Jeg har en søn på 3 år, og en datter på 8 år. Min datter er netop startet i 2. klasse, der har været en masse problemer i hendes klasse, og hun ikke rigtig haft nogle rigtig gode veninder.
Min søn og jeg fulgte hende i skole på hendes første skoledag. Klasselæren starter med at sige at de må sidde hvor de vil, ingen vil sidde ved siden af min datter, hvilket jeg selvfølgelig blev meget ked af.
Min datter tog det nu i stiv arm, og vinkede glad til mig.

Min søn siger da vi cykler hjem af, "mor jeg skal også gå i skole". Jeg siger at ja det skal han selvfølgelig, men først om nogle år når han har lært at sidde stille osv.
Senere siger han igen "mor, jeg skal også gå i skole, og jeg skal sidde ved siden af Maja".
Jeg forklarer ham, at han jo ikke skal gå i samme klasse som Maja, han kigger bedrøvet på mig og siger "Men mor, så har hun jo SLET ikke nogen at sidde sammen med". Nåååh det var da sødt tænkt.  
Han ville i skole kun for at sidde sammen med storesøster.

Aah, sikke en lille skoen, betaenksom dreng. Det er soedt at se som de smaa ser op til deres stoerre soeskende.

Og hvor maa det vaere haardt at se at ingen vil sidde ved siden af din datter. Jeg haaber snart hun faar nogen veninder i skolen, men det er jeg sikker paa hun goer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.