Nogen der kan se køn på kaniner (6uger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2014

A. Nonymsen

Vi har nogle meget meget søde kaninunger, de er seks uger nu og skal derfor snart hjemmefra...

men jeg er ikke sikker på at jeg ser kønnet rigtigt...

hvis nogen ville hjælpe ville det være rigtig dejligt så jeg ikke misleder de kommende familier

tænker jeg bare kunne sende et billede i pb? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Satans

Prøv  

Så skal jeg se om jeg kan 

Anmeld

24. november 2014

A. Nonymsen

Satans skriver:

Prøv  

Så skal jeg se om jeg kan 

Tusind tak, jeg prøver imorgen 

Anmeld

24. november 2014

Mami

Plejer jeg at kunne

Anmeld

24. november 2014

A. Nonymsen

Mami skriver:

Plejer jeg at kunne

Det lyder forkert, men må jeg sende dig billeder af deres kønsdele  Det kunne jo være fedt hvis alle er enige

fik ik selv at vide at mine begge var hunner, det var de så ikke... Så vil gerne give et så sikkert svar som muligt

Anmeld

24. november 2014

esiuol22

A. Nonymsen skriver:

Det lyder forkert, men må jeg sende dig billeder af deres kønsdele  Det kunne jo være fedt hvis alle er enige

fik ik selv at vide at mine begge var hunner, det var de så ikke... Så vil gerne give et så sikkert svar som muligt

hvis du holder den så de ligger på rykkene og trykker lidt ned oven over kønsdelende kan man se om det er med eller uden vedhæng

Anmeld

24. november 2014

Mami

A. Nonymsen skriver:

Ja det må du gerne  

Anmeld

24. november 2014

A. Nonymsen

esiuol22 skriver:

hvis du holder den så de ligger på rykkene og trykker lidt ned oven over kønsdelende kan man se om det er med eller uden vedhæng

Det gør jeg, men synes sku der stikker noget ud af alle sammen... Og ud af seks unger at alle seks skulle være drenge er lidt utroligt

men har læst mig til at hunnerne har nærmest en streg i tappen og hannerne bare et hul... Tror jeg har spottet et par tøser, men er ikke sikker

Anmeld

24. november 2014

esiuol22

A. Nonymsen skriver:

Det gør jeg, men synes sku der stikker noget ud af alle sammen... Og ud af seks unger at alle seks skulle være drenge er lidt utroligt

men har læst mig til at hunnerne har nærmest en streg i tappen og hannerne bare et hul... Tror jeg har spottet et par tøser, men er ikke sikker

hm selvfølge lidt svært hvis alle har samme køn, har prøvet et kuls af ene hanner og så bliver man i tvivl  kan du ligge et billede op kan være jeg og andre kan afgøre det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.