Anonym skriver:
Kan intet mærke dernede mere og heller ej kan kæresten og fødsel er over et år siden.
Nu vil jeg pprøve de kugler. De er i tre forskellige former og vægt størrelse. Hvordan bruger i dem?
Halløj.
Da jeg har (og stadig) arbejder som dildosælger, ved jeg en del om bækkenbundskuglerne.
Hvis du er en nybegynder (Hvilket det lyder til) er det vigtigt at du ikke går for hårdt til den - dvs at du holder dig til nogle kugler som er forholdsvist lette, og kun med 1 kugle på. Et rigtigt godt bud er Smart Balls fra Fun Factory som du kan købe på libiido.dk
Mit allerbedste råd er at stoppe den op, og så bruge den i en 5-10 minutter mens du har kroppen i gang. Støvsug, gå i fakta - tuml med dit barn - bare sørg for at få kroppen i gang.
Når du har vænnet dig til det kan du gå op i tid, og når du kan mærke at du ikke længere får noget ud af et enkelt æg (Sker oftest hvis du kan bruge den i en halv time) kan du gå op til 2 kugler. (Alså 2 kugler på samme tråd). Så starter du forfra med de 5-10 minutter. Og så er det vigtigt at vedligeholde det.
Det kommer til at give dig og kæresten en øget følelse under sex, og du vil (hvis du gør det) stoppe med at dryppe når du hoster/nyser/hopper. Og så undgår du også at blive inkontinent.
Håber mit svar kan hjælpe selvom det er noget tid siden du har postet dit spørgsmål.
Anmeld