Rigtig god håndcreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2014

LeneKE

Håncremen fra Raunsborg synes jeg er helt fanastisk!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Lisette W

Min favorit er Anjo håndcrem. Mine hænder revner om vinteren hvis ikke jeg bruger denne creme. Den fedter kun hvis du tager for meget, der skal ikke så meget til, så den holder længe.

http://www.matas.dk/anjo-urtecreme-100-ml

Anmeld Citér

24. november 2014

Morgensol

Jeg er med på den fra biotherm og så har jeg lige fået en fra comwell! Den er sindssygt god! Den fedter ikke, trænger hurtigt ind, gør hænderne silkebløde og dufter fantastisk! 

Sammen med comwell cremen bruger jeg en scrub fra rituals. Den gør virkelig også underværker på tørre hænder!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. november 2014

De3Guldklumper

Mine hænder tørre ind og sprækker så snart vejret ændre sig hen i efteråret og så står det ellers på indtil forårvejret indtræder..

Jeg brugte i mange år locobase (den brune) men de sidste 2-3 år har jeg brug A-Derma fra apoteket. Den fås i en alm creme og en fedt creme. Jeg har prøvet begge og de kan begge anbefales.. Jeg har den alm creme til at stå på badeværelset og fedtcremen på natbordet som jeg så bruger inden jeg lægger mig til at sove.. 

Anmeld Citér

24. november 2014

Mumiemor1

Anjo urtecreme fra Matas er bare fantastisk. Jeg har prøvet SÅ mange forskellige og det er virkelig den eneste der har hjulpet. Det tørre hurtigt ud og dine hænder er IKKE tørre efterfølgende i noget tid ifht andre creme jeg har prøvet. Den koster 55 kr. For en (mellem -størrelse) tube.

Anmeld Citér

24. november 2014

KomSåBaby!

Jeg bruger L´Occitane dry skin hand creme.

Jeg vasker også hænder og spritter dem af x rigtig mange gange hver dag- Den er FANTASTSIK! Den fedter ikke, trænger hurtigt ind og dufter helt let af "renhed" og shea butter...

De laver også mange creme med andre dufte - virkelig et skønt mærke! 

Den kan købes i Magasin og lign. steder - dog mener jeg ikke Matas fører den. 

Anmeld Citér

24. november 2014

Skouboe

Jeg bruger en fra Nivea som jeg elsker.

Hvis du har meget tørre hænder vil jeg anbefale dig en ren fedtcreme, fx ceridal, inden sengetid og så evt. et par bomuldshandsker på, så de ikke fedter over det hele. Det brugte jeg da jeg havde et job, der involverede våde hænder og kulde mange gange om dagen.

Du behøver ikke at gøre det hver aften, men så tit som nødvendigt.

Anmeld Citér

24. november 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Efter jeg har fået børn bruger jeg ungernes cremer, synes kvaliteten er bedre end voksencremer

Anmeld Citér

24. november 2014

Lrm

Nu er jeg gammel materialist, og vil anbefale den fra nuxe. Den er genial

Anmeld Citér

24. november 2014

Krydserfingre

Hej, jeg er uddannet kosmetolog og vil sige at det bedste råd til meget tørre hænder er at skrubbe/peele dine hænder, evt med en peeling til hænder eller "bare" en skrubbe handske man kan bruge i badet og derefter en god creme. Jeg synes der findes mange gode men den fra cosborg bruger jeg selv - ellers er jeg vild med a-derma fra apoteket men den er ret fed.  

til slut vil jeg klart anbefale at du bruger handler så vidt det er muligt, både når du er ude i det kolde vejr OG når du putter hænderne i vand (evt ved rengøring, opvask osv) også self. prøv at formindsk håndvaskene og brug en god sæbekvalitet at vaske i. Mange håndsæber har alt for høj PH værdi som blot udtørrer hænderne endnu mere.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.