min søn han klapper....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. marts 2008

ka li ja

nøøøj hvor er detsød. fik lige lokket ham til det i dag.
så hver gang jeg siger klap. så klasker han løs på hans hænder8D

ååhhh og jeg har endelig fået købt et stykke gulvtæppe og fået lagt ud i stedet for kravlegården.
tror der er større sandsynlighed for at han kravler på det lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2008

Marco2

Ei, hvor sødt.

Min kæreste og hans mor påstår at Emily har klappet kage en eftermiddag de var alene sammen med hende. Sjovt nok har hun ikke gjort det hverken før eller senere... :)

AG

Anmeld

29. marts 2008

Lise

Nåååårhhh... (L)

Jeg prøver ihærdigt at lære Simon at klappe, men han fatter det bare ikke, haha...den dumme unge. Men til gengæld står han nu på alle fire, og har fundet ud af at komme fremad (ikke begge dele på samme tid dog). Min svigerinde, der er mor til tre og netop har været her idag, mener at han kravler indenfor en uge...jaja, vi får se... jeg tror mere på en måned... :D

Lise - der ville ønske at Simon klappede kage

Anmeld

29. marts 2008

Loggidut

ja de er sindsyge søde når de gør det...tif har klappet lang tid, men med lukket hænder...for et par dage siden blev de åbnet så det lille klask kommer med...ja man smelter jo...har forresten smidt billede ind af hendes klapperi

Anmeld

29. marts 2008

Lene76

ja nååh , det er bare så nuttet når det gør de ting:))

Viktor trommer med begge arme og det er på alt;)

total griner hehe, men jeg glæder mig nu til de lære at vinke når man går.

Lene, som osse har en dreng der griner og syntes det er sjovt når jeg klapper men fatter han selv at gøre det hehe:D

Anmeld

29. marts 2008

Helle30

Mine håndflader er rødglødende af at klappe. Sofie synes, det er sååå fedt, når jeg klapper, og hun griner og hviner og basker med armene som skulle hun ud og flyve. Andet bliver det ikke til.

Anmeld

29. marts 2008

Loggidut

har du prøvet at tage hendes arme og klappe for hende...?
det morede tif sig med her i lang tid

Anmeld

29. marts 2008

Lise

Loggidut skriver:

har du prøvet at tage hendes arme og klappe for hende...?

Det har JEG prøvet...flere gange... Simon bliver skide sur hvis jeg tager fat i hans arme og prøver at klappe med ham.

Anmeld

29. marts 2008

ka li ja

ja jeg startede også med at bruge hans arme, i går ville han slet ikke. men i dag gjorde hand et så!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.