Aff. ved svamp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja sagen er at min datter desværre har fået svamp i numsen 

Og her til morgen har hun simpelthen skidt helt ufatteligt meget! - 3 store bleer fyldt. Den har også set underlig ud i forhold til normalt. Den har været ret slasket og meget mørk og grønlig. - Lidt a la en nyfødts aff. 

Er det normalt ved svamp? Burde jeg evt gøre noget?

Hun er næsten 5 mdr og får grød og flaske. Hendes aff. er normalt noget mere fast uden at være hård. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

MamaGulloev

Slet ingen der evt. har nogle gode råd?

Anmeld

23. november 2014

moaren

MummiT skriver:

Ja sagen er at min datter desværre har fået svamp i numsen 

Og her til morgen har hun simpelthen skidt helt ufatteligt meget! - 3 store bleer fyldt. Den har også set underlig ud i forhold til normalt. Den har været ret slasket og meget mørk og grønlig. - Lidt a la en nyfødts aff. 

Er det normalt ved svamp? Burde jeg evt gøre noget?

Hun er næsten 5 mdr og får grød og flaske. Hendes aff. er normalt noget mere fast uden at være hård. 

Hmm...umiddelbart burde det ikke have noget med hinanden at gør, men tænker at hvis der også er svamp i tarme , så kan det måske godt påvirke afføringen. Måske du skulle snakke med doktor i morgen hvis det fortsætter. 

Anmeld

23. november 2014

MamaGulloev

Moaren skriver:

Hmm...umiddelbart burde det ikke have noget med hinanden at gør, men tænker at hvis der også er svamp i tarme , så kan det måske godt påvirke afføringen. Måske du skulle snakke med doktor i morgen hvis det fortsætter. 

Ja det må jeg nok, hvis det er det samme imorgen. Hun havde en kæmpe fyldt ble mere, men har ikke har noget siden. Så 4 store bleer i dag, so far. Også meget, når vi plejer at nøjes med en. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.