Lia 5 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2014

LinLin

Troldemommi skriver:

Hvor er hun en smuk lille babypige 

Monica 

Jeg er også helt vild med hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2014

Christine

LinLin skriver:

Så er det tid til opdatering

Lia bliver 6 uger om to dage!?

Vi var til 5 ugers undersøgelse onsdag: hun vejede 4,8 kg og var 58 cm - så hun er på den der anden streg over middel og har taget 1,3 kg op ifht fødelsvægt og vokset 5 cm, så tror godt vi kan sige amningen fungerer Denne gang!

Hun er begyndt smile meget og vil gerne "snakke". Der er begyndt at komme små lyde - det er bare så sødt og hyggeligt

Så fik jeg lige opdaget denne tråd! Hun er SÅ lækker og hvor er det fantastisk at se hvordan hendes udtryk har ændret sig, hun ser meget mere opmærksom og bevidst ud på det nye billede.

Anmeld

29. november 2014

LinLin

Så fik jeg lige opdaget denne tråd! Hun er SÅ lækker og hvor er det fantastisk at se hvordan hendes udtryk har ændret sig, hun ser meget mere opmærksom og bevidst ud på det nye billede.

Hun er meget opmærksom og smiler rigtigt meget nu er hun også begyndt at dreje hovedet efter lyde og prøver indimellem at række ud efter ting. Ih der sker så meget - aaalt for hurtigt 

hun vejer i øvrigt 5,3 kg i dag 

Anmeld

29. november 2014

Christine

LinLin skriver:

Hun er meget opmærksom og smiler rigtigt meget nu er hun også begyndt at dreje hovedet efter lyde og prøver indimellem at række ud efter ting. Ih der sker så meget - aaalt for hurtigt 

hun vejer i øvrigt 5,3 kg i dag 

Ja det går ALT for hurtigt. Så vi må virkelig nyde dem imens de er små.

Specielt de her første uger, der sker så meget med dem.

Dejligt med vægten!  Har i selv vejet hende? Og hvordan? Tror ikke vores køkkenvægt kan klare en baby.. måske kan man putte babyen på badevægten? I et eller andet.. hmm..

Anmeld

30. november 2014

LinLin

Christine skriver:

Ja det går ALT for hurtigt. Så vi må virkelig nyde dem imens de er små.

Specielt de her første uger, der sker så meget med dem.

Dejligt med vægten!  Har i selv vejet hende? Og hvordan? Tror ikke vores køkkenvægt kan klare en baby.. måske kan man putte babyen på badevægten? I et eller andet.. hmm..

Jeg har købt en babyvægt  var så nervøs for om hun tog nok på og shp kommer jo ikke ret tit  det er jo svært at se hvor meget de får ad gangen når man ammer... 

men man kan da også bare veje sig selv med baby i armene og så uden baby bagefter og så trække fra hinanden... Det er bare ikk så præcist 

Anmeld

30. november 2014

Christine

LinLin skriver:

Jeg har købt en babyvægt  var så nervøs for om hun tog nok på og shp kommer jo ikke ret tit  det er jo svært at se hvor meget de får ad gangen når man ammer... 

men man kan da også bare veje sig selv med baby i armene og så uden baby bagefter og så trække fra hinanden... Det er bare ikk så præcist 

Vil prøve at se hvad sådan en koster. Tror heller ikke rigtigt man kan regne med badevægten. Her har vi jo en lidt lille baby, men hun tager fint på nu tror jeg. Alligevel vil man jo gerne være sikker!

Men du behøver vist ikke længere være bekymret for om Lia tager nok på 

Anmeld

30. november 2014

LinLin

Christine skriver:

Vil prøve at se hvad sådan en koster. Tror heller ikke rigtigt man kan regne med badevægten. Her har vi jo en lidt lille baby, men hun tager fint på nu tror jeg. Alligevel vil man jo gerne være sikker!

Men du behøver vist ikke længere være bekymret for om Lia tager nok på 

Nej det er jeg heller ikke  nu er den bare hyggelig at have - så kan jeg også skrive i hendes bog hvor meget hun vejer/har taget på for hver måned 

Anmeld

1. december 2014

Christine

LinLin skriver:

Nej det er jeg heller ikke  nu er den bare hyggelig at have - så kan jeg også skrive i hendes bog hvor meget hun vejer/har taget på for hver måned 

Ja det er også rigtigt hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.