Barnevogn eller kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. november 2014

gulisa

Hvad ville i vælge barnevogn eller kombivogn jeg har en bil men min mand bruger den alle dage undtagen lørdag da har han fri fra arbejd så jeg ved ikke hvad jeg skal vælge kan i komme med en god idee og erfaring med disse 2 ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
gulisa skriver:

Hvad ville i vælge barnevogn eller kombivogn jeg har en bil men min mand bruger den alle dage undtagen lørdag da har han fri fra arbejd så jeg ved ikke hvad jeg skal vælge kan i komme med en god idee og erfaring med disse 2 ting

Altså jeg har en barnevogn som jeg er rigtig glad for. Synes særligt at det er rart at hun vil kunne sove i den i lang tid

Men jeg kan også godt se det smarte i en kombivogn. Så slipper man for at skulle bruge penge på det 2 gange 

Anmeld

23. november 2014

got2b

Helt klart barnevogn, en kombivogn er ikke særlig stor, os skal du ud og købe to ting alligevel. En kombivogn er måske Max 75/80, hov en barnevogn måske er oppe ved 95/100, vi køber en barnevogn, da vi ikke gider til at købe en barnevogn fordi kombivognen er for lille til overs datter (:

Anmeld

23. november 2014

maak

Jeg har kigget på en kombivogn der hedder Trille Dream Light - den har liggemål på 97 cm, hvilket er ligesom en barnevogn

Vi bor i centrum og har brug for en der er lidt nemmere at komme rundt med  

Anmeld

23. november 2014

got2b

got2b skriver:

Helt klart barnevogn, en kombivogn er ikke særlig stor, os skal du ud og købe to ting alligevel. En kombivogn er måske Max 75/80, hov en barnevogn måske er oppe ved 95/100, vi køber en barnevogn, da vi ikke gider til at købe en barnevogn fordi kombivognen er for lille til overs datter (:

Glemte os at skrive, jeg synes at kombivogn er meget dårlige at gå med. Men det er os bare min mening om det. 

Anmeld

23. november 2014

migxher

maak skriver:

Jeg har kigget på en kombivogn der hedder Trille Dream Light - den har liggemål på 97 cm, hvilket er ligesom en barnevogn

Vi bor i centrum og har brug for en der er lidt nemmere at komme rundt med  

Trille dream light er da ikke en kombivogn men en barnevogn??

Men vi har købt en kombi fra emmaljunga edge duo. Vi bor i byen så vognen skal gerne være lille og nem at komme rundt med i tog/bus. Men nu har vi heller ikke behov for at baby skal sove i barnevognen længe, vi bor hvor der ikke er mulighed for at sove ude, så det lille liggemål er fint til os. 

Når baby så engang skal i dagpleje kan vi altid købe en billig sovevogn skulle der være behov for det. 

Anmeld

23. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kommer an på om jeres barn skal sove til middag ude. Det gjorde vores dreng til han var to år. Vi brugte oftest barnevogn til middagslur. 

På de varme dage brugte vi klapvogn (kan ligges helt ned) da vi syntes den var mere "luftig" 

Anmeld

23. november 2014

Chevro

gulisa skriver:

En ordenlig barnevogn 

Anmeld

23. november 2014

gulisa

Jeg skal også bruge den til at barnet kan sove i 

Anmeld

23. november 2014

maak

migxher skriver:

Trille dream light er da ikke en kombivogn men en barnevogn??

Men vi har købt en kombi fra emmaljunga edge duo. Vi bor i byen så vognen skal gerne være lille og nem at komme rundt med i tog/bus. Men nu har vi heller ikke behov for at baby skal sove i barnevognen længe, vi bor hvor der ikke er mulighed for at sove ude, så det lille liggemål er fint til os. 

Når baby så engang skal i dagpleje kan vi altid købe en billig sovevogn skulle der være behov for det. 

Mmm jeg har tydeligvis ikke forstand på det  Hehe! Men man kan da lave den om til en klapvogn ikke? Troede egentlig det var derfor man kaldte det en kombi  

Men synes stadig den er smart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.