er lidt bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. august 2009

Jannie Thorup

Ja som overskriften lyder er jeg lidt bekymret for hvad der lige sker med min krop ligenu.

Det er ikke lige det mest ligetil samtaleemne, da det er lidt intimt.  Jeg har fået nogle knopper i skridtet, nærmere bestemt mellem de yderste og inderste skamlæber. Knopperne er sort brune og det er ikke bare lige et par stykker, der er sådan lidt over det hele. For noget tid siden opdagede jeg nogle på mit venstre bryst, men de falmede hurtigt og derfor troede jeg ikke det var noget alligevel, det  kunne jo bare være hormonelle forandringer i kroppen.

Men nu er jeg godtnok blevet lidt bekymret for hvad det dog kan være. Jeg har næsten helt ondt i maven over det. Og jeg ringer til lægen som det første imorgen tidlig, så håber jeg bare jeg kan få en tid så hurtigt som muligt.

Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende, eller er jeg bare helt ved siden af?

Jannie 37+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

mor_sabina

Jannie Thorup skriver:

Ja som overskriften lyder er jeg lidt bekymret for hvad der lige sker med min krop ligenu.

Det er ikke lige det mest ligetil samtaleemne, da det er lidt intimt.  Jeg har fået nogle knopper i skridtet, nærmere bestemt mellem de yderste og inderste skamlæber. Knopperne er sort brune og det er ikke bare lige et par stykker, der er sådan lidt over det hele. For noget tid siden opdagede jeg nogle på mit venstre bryst, men de falmede hurtigt og derfor troede jeg ikke det var noget alligevel, det  kunne jo bare være hormonelle forandringer i kroppen.

Men nu er jeg godtnok blevet lidt bekymret for hvad det dog kan være. Jeg har næsten helt ondt i maven over det. Og jeg ringer til lægen som det første imorgen tidlig, så håber jeg bare jeg kan få en tid så hurtigt som muligt.

Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende, eller er jeg bare helt ved siden af?

Jannie 37+5

Min første tanke var også hormoner men det er nok bedst at få det tjekket. Held og lykke med det og vil da gerne lige høre hvordan det går dig

Anmeld

24. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej,

Jamen jeg synes da du skal få snakket med lægen. Også mht. til det stikken i kroppen osv.

Lyder da virkelig som om du er bekymret. Det er jo ikke så rart. Om ikke andet er det måske godt at få en snak med lægen omkring det hele.

Håber du får det bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.