nogle som har prøvet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. august 2009

sol

ja finde ud af at de er gravide men har taget p-piller og derfor ikke ved hvor langtt de er henne for menstersionen har stadig været der?

hvordan har i fundet ud af hvor langt i har været henne og hvor hurtigt har i fået det af vide?

står og skal til lægen fordi en test siger jeg er gravid men jeg har taget p-piller og har haft det røde.
vi har derfor ikke lige planlagt dette barn, og kærsten vil gerne undvær og vente nogle år med et til. men jeg kan ikke få mig selv til at få det fjernet og vil endelig også rigtig gerne have et til.

nogle der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Halbschön

sol skriver:

ja finde ud af at de er gravide men har taget p-piller og derfor ikke ved hvor langtt de er henne for menstersionen har stadig været der?

hvordan har i fundet ud af hvor langt i har været henne og hvor hurtigt har i fået det af vide?

står og skal til lægen fordi en test siger jeg er gravid men jeg har taget p-piller og har haft det røde.
vi har derfor ikke lige planlagt dette barn, og kærsten vil gerne undvær og vente nogle år med et til. men jeg kan ikke få mig selv til at få det fjernet og vil endelig også rigtig gerne have et til.

nogle der kan hjælpe??

Jeg var i samme situation.. Jeg tog også p-piller, og havde min mens.. Men var gravid alligevel.. Jeg tog en hjemmetest som var positiv og ringede dagen efter til lægen..Han lavede en gynækologisk undersøgelse, og udfra den og min sidste mens beregnede han det. Hvis I ikke ønsker barnet bliver du hurtigt indkaldt til en scanning for at se hvor langt du er henne, og dermed hvilken abort-metode der er mulig.

Og hvis du ønsker barnet og lægen er meget i tvivl om terminen, kunne jeg forestille mig at du blev sendt til scanning også.

Held og lykke med det hele

Renée 34+4

Anmeld

24. august 2009

sol

kan han ud fra en gynakologisk undersøgelse beregne hvor man ca er henne?

Anmeld

24. august 2009

LouiseNielsen

Hejsa

Med min søn blev jeg også gravid på p-piller... Havde min første mens efter befrugtning, men så stoppede den, og derfor fandt jeg ud af jeg var gravid.... Eller dvs at min mens anden gang bare blev en smule svag, også begyndte jeg at tisse rigtig meget, så var helt sikker på at jeg havde en blærebetændelse, så fik en veninde til at ta til lægen for mig med en urinprøve, mens jeg selv var på job..... Og hun ringede så at jeg lige skulle komme ud til hendes bil, og der sad hun så med en positiv graviditetstest.... Min eks og jeg var gået fra hinanden 5 uger før, så det var ikke lige med i planerne at vi skulle være forældre, og han meddelte mig da også at det ville han ikke have noget med at gøre, så min søn ser intet til sin biologiske far.... Men han har så min forlovede (og far til spunken i maven) Ham kalder han for far, osv.....

Hvis du ikke vil have en abort skal du ikke gøre det..... Selvfølgelig skal man være to onm det, men får du en abort og du fortryder vil du aldrig tilgive dig selv.... Der er "nemmere" den anden vej, når først barnet er der, ville man aldrig kunne undvære det.....  Håber din kæreste kommer på beder tanker! Har man sex, er det hva der kan ske, også selvom man tror man er beskyttet!

Held og lykke med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.