Min datter lider jo meget af maveproblemer, og hvad vi efterhånden ikke har prøvet at ting... Vi blev sendt akut til sygehuset i onsdags af min egen læge, og de kiggede på hende og kunne godt se at hun var i stærke smerter, og jeg fik en tid igår kl 10 hos deres spædbarns specialt, og kom hjem med svaret om at de kan ikke gøre noget... Hun gylper meget, men ikke så slemt at de vil give hende refluks medicin.. Hun er ikke forstoppet, men presser og presser for at komme af med tynd afføring.. Vi fik lov til at skifte fra lactulose til movicol i onsdags, men der er stadig ingen forskel.. Hun sagde hun måske fik for meget mad, men vi trækker den så længe vi kan, men det er som om hun er umættelig.. Hun har så ondt, sover næsten ikke, fægter med arme og ben hele tiden.. Det er ikke sjovt mere, og nu prøver jeg og se om det skulle være de "små" ting der kan hjælpe, og vil gerne prøve at give sukkervand... Hvordan laver man det? Hvor meget kogt vand og hvor meget sukker? Og hvor meget skal hun have? (50 cm lang og vejer 4,4 kg).. Og kan man sætte det i køleskabet i en sutteflaske og varme det op når det skal bruges eller hvordan?
Anmeld