Lillesøsters navn er fundet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2014

VNB

M (: skriver:

Så fint et navn! 

Tak søde 

Nu kan det bare godt snart blive marts!!! 

Hvornår skal i til MD? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

M (:

VNB skriver:

Tak søde 

Nu kan det bare godt snart blive marts!!! 

Hvornår skal i til MD? 

Nu ikke noget med at snuppe Hjaltes fødselsdag  

Det skal vi d 22/12 - spændende!! 

Anmeld

21. november 2014

VNB

Nu ikke noget med at snuppe Hjaltes fødselsdag  

Det skal vi d 22/12 - spændende!! 

Årh en god julegave i lige kan få der så :-) vil i vide kønnet denne gang? 

Jeg skal prøve at styre udenom hjaltes fødselsdag ;-) skal alligevel iforvejen helst undgå den 11/3 hvor Mogens har fødselsdag og den 23/3 hvor jeg selv har fødselsdag og helst også den 28/3 hvor min kusines dreng har fødselsdag... Pyh ha da... 

Anmeld

21. november 2014

M (:

VNB skriver:

Årh en god julegave i lige kan få der så :-) vil i vide kønnet denne gang? 

Jeg skal prøve at styre udenom hjaltes fødselsdag ;-) skal alligevel iforvejen helst undgå den 11/3 hvor Mogens har fødselsdag og den 23/3 hvor jeg selv har fødselsdag og helst også den 28/3 hvor min kusines dreng har fødselsdag... Pyh ha da... 

Ja, glæder mig såå meget til at se den lille Gubby igen  

Nej, denne gang forbliver det også en hemmelighed indtil fødslen. Jeg (vi) var meget glade for denne beslutning sidst (min beslutning - A var ikke overbevist til at starte med), men det var A, der måtte vælge denne gang. Og han valgte så mod forventning at det også denne gang skulle være en hemmelighed (og jeg er bare 1000 x mere nysgerrig denne gang - men skidt pyt. Er glad for at han skulle træffe beslutningen).. 

Hahaha i så fald er det vist bedre at Katrine deler fødselsdag med Hjalte - det er også en dejlig dag at have fødselsdag  

Men hvordan er det nu.. Plejer du at føde før termin? 

Anmeld

21. november 2014

majba

VNB skriver:

Tak 

Nej der er nemlig ikke særlig mange der hedder det mere. 

Det er ellers underligt når nu det er så sødt et navn. Og gamle danske navne er jo på fuld fart frem. Vi har med vilje valgt gode gamle danske navne hver gang nu, synes de er så hyggelige 

Det var vildt hip i 90'erne. Måske derfor det ikke følger med de andre gamle navne fordi mange fra 80-90 erne der får børn nu, kender en del katriner. Men det bliver det ikke mindre dejligt af!�� 

Og navnene svinger vildt godt sammen! 

Men jeg er også helt vild med de gamle navne, er så forelskede i navnet Sigurd ;-)

Anmeld

22. november 2014

VNB

Ja, glæder mig såå meget til at se den lille Gubby igen  

Nej, denne gang forbliver det også en hemmelighed indtil fødslen. Jeg (vi) var meget glade for denne beslutning sidst (min beslutning - A var ikke overbevist til at starte med), men det var A, der måtte vælge denne gang. Og han valgte så mod forventning at det også denne gang skulle være en hemmelighed (og jeg er bare 1000 x mere nysgerrig denne gang - men skidt pyt. Er glad for at han skulle træffe beslutningen).. 

Hahaha i så fald er det vist bedre at Katrine deler fødselsdag med Hjalte - det er også en dejlig dag at have fødselsdag  

Men hvordan er det nu.. Plejer du at føde før termin? 

Tager hatten af for at i kan holde spændingen ud 

Jeg fatter ikke hvordan vi kunne dengang med Viktor...  Men på den måde fandt vi da så dengang ud af, at vi skulle vide kønnet hvis vi fik flere børn  

Jeg plejer at gå over tid... Viktor er født 40+4 og Valdemar er er født 41+0  Så jeg forventer at gå over igen... Har faktisk haft på fornemmelsen helt fra starten af at hun nok bliver født den 1 April!! 

Anmeld

22. november 2014

VNB

majba skriver:

Det var vildt hip i 90'erne. Måske derfor det ikke følger med de andre gamle navne fordi mange fra 80-90 erne der får børn nu, kender en del katriner. Men det bliver det ikke mindre dejligt af!�� 

Og navnene svinger vildt godt sammen! 

Men jeg er også helt vild med de gamle navne, er så forelskede i navnet Sigurd ;-)

Jo i 80'erne blev mange døbt Katrine. Jeg har ihvertfald gået i skole med flere...  

Men de har også allesammen været nogle søde piger, så det håber jeg der ligger lidt til navnet  Dog har slet ikke kontakt til nogen af dem idag, så det gør det nemt nok at bruge navnet

Sigurd er også bare SÅ kært! Det hedder min kusines dreng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.