hej fra Fru. Blog som søger råd om barsel, baby og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
3 svar
2 synes godt om
20. november 2014

Fru. Blog

alt det andet der har med motherhood at gøre

Ja jeg faldt lige over denne kategori, vidste ikke den eksisterede, så det er med lidt kort varsel at jeg præsentere mig som "ny" i dette skønne barsel-, graviditets-, baby- og spørgetilråds-forum mm.. Jeg har skrevet lidt frem og tilbage allerede jo, så helt ny er jeg vel ikke. Men bedre sent end aldrig. Jeg har indtil videre fået meget brugbar viden. jeg er ikke mor endnu, kun gravid, men ser frem til et liv på barsel med lækker bebs. (om cirka 6 månder)

Der er ikke så meget at sige, jeg ved ikke om det er standart at præsentere sig, men det kan da ingen skade tage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Velkommen til! 

Altid godt med en lille presentation! Vh stine

Anmeld

21. november 2014

Christine

Fru. Blog skriver:

alt det andet der har med motherhood at gøre

Ja jeg faldt lige over denne kategori, vidste ikke den eksisterede, så det er med lidt kort varsel at jeg præsentere mig som "ny" i dette skønne barsel-, graviditets-, baby- og spørgetilråds-forum mm.. Jeg har skrevet lidt frem og tilbage allerede jo, så helt ny er jeg vel ikke. Men bedre sent end aldrig. Jeg har indtil videre fået meget brugbar viden. jeg er ikke mor endnu, kun gravid, men ser frem til et liv på barsel med lækker bebs. (om cirka 6 månder)

Der er ikke så meget at sige, jeg ved ikke om det er standart at præsentere sig, men det kan da ingen skade tage.

Velkommen 

Og tillykke med baby i maven!

Anmeld

22. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Velkommen til og tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.