Efter megen overvejelse den anden aften bestemte jeg mig for at vente med at kontakte fg til dagen efter hvis det blev ved.
Det gjorde det ikke, der var ikke rigtig noget i løbet af dagen, men sidst på eftermiddagen kom det tilbage og til aften var det så slemt, at jeg bare ikke kunne være nogen steder. Det er bare noget af det mest ubehagelige jeg har oplevet.
I formiddags ringede jeg til fg for at høre hvad der kunne være, da jeg har fået så mange forskellige forklaringer. Jeg tænkte at de nok lige ville tjekke mig for at sikre at der ikke var noget...altså det er jo bedre at være sikker end at være ligeglad.
Men nej.... damen i telefonen lød somom hun virkelig bare syntes jeg var pyldret. Hun sagde til mig... nånå, mon ikke det bare er vand!? Øh, det ved jeg ikke, det var jo sådan set derfor jeg ringede. Nå, men det var hun sikker på, så hun sagde farvel.
Sådan der, så sad jeg lidt tom tilbage. Ligenu mens jeg sidder her ved computeren er følelsen der igen, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. Jeg er ikke hævet nogle steder, så jeg vil ikke lige umiddelbart sige jeg er fuld af vand på nuværende tidspunkt.
Måske jeg lige skal tage en lur på det.
Jannie 37+5
Anmeld