Anbefal en flaskevarmer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.426 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2014

*Mor Til Albert*

Vi overvejer at anskaffe os en flaskevarmer til at tage med, når vi skal i byen da vi jo ikke kan forvente at alle har en mikro-ovn.
Men hvilken skal vi vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Blop2

*Heidi* skriver:

Vi overvejer at anskaffe os en flaskevarmer til at tage med, når vi skal i byen da vi jo ikke kan forvente at alle har en mikro-ovn.
Men hvilken skal vi vælge?

Vi har en Philips Avent, og flasker dertil den er super nem at bruge og kan være i min pusletaske. 

Den er robust og går ikke nemt i stykker, vores bliver brugt til vores andet barn nu. 

Anmeld

20. november 2014

*Mor Til Albert*

Blop2 skriver:

Vi har en Philips Avent, og flasker dertil den er super nem at bruge og kan være i min pusletaske. 

Den er robust og går ikke nemt i stykker, vores bliver brugt til vores andet barn nu. 

Vi har desværre ikke haft så god succes med de flasker, så vi har MAM-flasker. Kan de anvendes i Phillips Avent-varmeren?

Anmeld

21. november 2014

Blop2

*Heidi* skriver:

Vi har desværre ikke haft så god succes med de flasker, så vi har MAM-flasker. Kan de anvendes i Phillips Avent-varmeren?

Mener ikke flasken kan være i maskinen, da den er lidt bred i bunden.

Anmeld

21. november 2014

LJMNA

Her brugte vi termoflaske med kogt varmt vand og så pulver der var doseret de første 4 mdr. 

Anmeld

21. november 2014

SandraXOXO

LJMNA skriver:

Her brugte vi termoflaske med kogt varmt vand og så pulver der var doseret de første 4 mdr. 

Danner der sig ikke hammer mange bakterier i vandet i en termokande? 

Anmeld

21. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg synes de fleste steder enten har mikroovn, eller kan lave et vandbad i en skål med kogt vand. Og så kan man sagtens få varmet en flaske på den måde

Ellers vil jeg anbefale Iiamo Go flasken. Den bruger jeg når jeg rejser med tog (gør jeg ofte), og det er simpelthen så smart! Varme patron op i bunden af flasken, og så lige skrue bunden fast, ryste lidt og så vente et par minutter og bum! Så er der serveret. Og mælken bliver ALDRIG for varm med Iiamo, den bliver altid præcis som den skal være

Anmeld

21. november 2014

LJMNA

SandraXOXO skriver:

Danner der sig ikke hammer mange bakterier i vandet i en termokande? 

Ærligt, det skal jeg ikk ku sige, det var noget min sp engang foreslog mig for ja 5 år siden, og har gjort det ved alle 3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.