bækkenløsing!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2009

mor_sabina

ungmor92 skriver:

han ligger med hovdet nede, fik jeg afvide for en uge siden til en scanning,. og det der nede det gør mega ondt,

Der kan også sidde en nerve i klemme ved barnets hoved. Men du er ikke så præcis omkring hvordan det føles du må prøve lægen. Går du hjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mor_sabina skriver:

Der kan også sidde en nerve i klemme ved barnets hoved. Men du er ikke så præcis omkring hvordan det føles du må prøve lægen. Går du hjemme?

er svært og forklar og nej gør jeg ikk, og ja må prøve lægen

Anmeld

24. august 2009

mor_sabina

ungmor92 skriver:

er svært og forklar og nej gør jeg ikk, og ja må prøve lægen

Arbejder du? Har du muliged for at gå ned i tid eller er det belastende arbejde osv? For jeg gik hjemme fra uge 27 og jeg var simpelthen ved at gå ud af mit gode skind, jeg kedede mig og trængte til at komme ud det var ren fængsel, måtte jo ikke gå så langt og havde ingen bil, så hvis du kan osv så synes jeg du skal prøve at holde fast i lidt arbejde/skole what ever. Det er hårdt at gå fra for tidligt og det blev, for mit vedkomne, ikke bedre af den grund.

Anmeld

24. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mor_sabina skriver:

Arbejder du? Har du muliged for at gå ned i tid eller er det belastende arbejde osv? For jeg gik hjemme fra uge 27 og jeg var simpelthen ved at gå ud af mit gode skind, jeg kedede mig og trængte til at komme ud det var ren fængsel, måtte jo ikke gå så langt og havde ingen bil, så hvis du kan osv så synes jeg du skal prøve at holde fast i lidt arbejde/skole what ever. Det er hårdt at gå fra for tidligt og det blev, for mit vedkomne, ikke bedre af den grund.

jeg går i skole, jeg går på barsel om en mående har jeg aftalt med min skole så

Anmeld

25. august 2009

AnitaB

Da jeg fik konstateret bækkenløsning, var jeg ca. 4 måneder henne ..
Jeg havde ofte meget store smerter i min ene balle, og ned i låret.. og kunne ofte ikke vende eller dreje mig i sengen, eller gå for den sags skyld. Mit ene ben svigtede mig også rigtig ofte, så jeg var tæt på falde..
Min læge henviste mig til en akupunktør, som gav mig akupunktur i min rygsøjle.. idag er det ca. 2 måneder siden jeg har mærket noget til min bækkenløsning, pågrund af akupunktur.. Så det kan VARMT anbefales..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.