Hej alle.
Nu er min skønne lille pige 4 uger og jeg har lige fået invitation til mødregruppe. Jeg glædede mig egentlig lidt, fordi jeg skal være på barsel længe og man jo kan være heldig at finde nogen man klikker med.
Men.... sundhedsplejen i Århus er af ret svingende kvalitet og denne gang er det helt hen i vejret. I hvert fald er jeg kommet i en gruppe på 5, hvoraf de 4 bor meget tæt på hinanden. De har rigtigt nok postnummeret 8200 ligesom mig, men de bor altså nærmest i Århus V = ret langt fra mig, der så heller ikke lige har bil.
Jeg synes bare overhovedet ikke det er hyggeligt så og jeg ved ikke om de gider finde en anden gruppe til mig. Men det tvivler jeg på, så derfor er jeg nødt til at finde på noget andet. Jeg ved at nogle selv laver en mødregruppe.. men hvor.. og hvordan? Jeg har jo ikke gået til fødselsforberedelse eller lignende.
Det er simpelthen så skuffende, jeg er virkelig træt af det. Og selv om man langt fra altid er heldig med mødregruppe, så er den ret død for mig inden det overhovedet er startet og det går mig virkelig på. IIIIIHH. Hjælp.
Anmeld