Tilbud på helt nye Römer Dualfix autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
0 svar
0 synes godt om
18. november 2014

Autostol.dk

Jeg har tidligere skrevet dette indlæg vedr.  2way Pearl, men denne gang er det Römer Dualfix som jeg søger testere til.

Prisen er i alle butikker på 4.500kr. for sådan en, men hvis du vil skrive en anmeldelse af stolen når i har brugt den i 2-3 mdr. - ja så er jeg villig til, at give en god rabat på stolen - faktisk kan du få den til bare 4.000 kr - altså med 500 kr i rabat.

Eneste krav for, at gøre brug af dette tilbud er:

- Du skal skrive en anmeldelse af stolen inkl. tage et par billeder af den i bilen, som må offentliggøres på Autostol.dk sammen med din anmeldelse. + jeg vil gerne vide, hvor gammel, hvor høj og hvor meget dit barn vejer når det kommer i stolen, når i vender den fremad og når stolen engang er udvokset. 

Stolene er med 2 års reklamationsret og hvad der nu ellers er på sådanne noget. Stolene sælges af Autostol.dk og det er også på Autostol.dk din anmeldelse af stolen vil blive offentliggjort. 

Du kan læse mere om  Römer Dualfix her, hvor du også kan læse, hvorfor jeg ikke mener, der er problemer med, at bruge stolen, hvis blot dit barn er over 6 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.