Jeg lugter for neden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.473 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har et problem. Jeg lugter meget for neden. Op til en uge efter jeg har haft menses så lugter jeg råddent for neden. Mit udflåd er gul/brunt og lugter ikke godt. Hvad kan det være? svamp eller en sygdom? Jeg har ikke været ved lægen endnu. Men tror jeg bliver nød til at bestille en tid. Det ødelægger også vores sexliv. Kan ikke lide at være sammen med ham når jeg lugter så meget for neden. Andre som har de samme problemer eller har haft lugtproblemer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

Nystart

Du skal helt sikkert en tur forbi lægen...

Det kan være en bakterie der gør det, som kan overvindes med lidt mod det...

Jo længere tid du går jo værre bliver det...

Det er slet ikke rart at rende rundt og føle man selv lugter... :-) 

Anmeld

18. november 2014

got2b

Det ik for at gøre dig bange, men jeg oplevede det samme for ca to måneder siden, og jeg tog til lægen med det samme, jeg plet blødtet også i en hel måned. Og jeg havde en kønssygdom. Har du haft Hvidt udflåd?

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Du skal helt sikkert en tur forbi lægen...

Det kan være en bakterie der gør det, som kan overvindes med lidt mod det...

Jo længere tid du går jo værre bliver det...

Det er slet ikke rart at rende rundt og føle man selv lugter... :-) 

Har bestilt tid hos lægen og har fået en tid i næste uge. 

Nej det er virkelig ubehagliget.

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Det ik for at gøre dig bange, men jeg oplevede det samme for ca to måneder siden, og jeg tog til lægen med det samme, jeg plet blødtet også i en hel måned. Og jeg havde en kønssygdom. Har du haft Hvidt udflåd?

En kønssygdom. skulle jeg have fået den fra min kæreste så? Eller hvad?  Jeg har ikke hvidt udflåd det er gul/bruntligt.

Anmeld

18. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Har bestilt tid hos lægen og har fået en tid i næste uge. 

Nej det er virkelig ubehagliget.

Jeg har prøvet hvor det lugtede af TUN... VIRKELIG MEGET af tun....

Det var ganske simpelt fordi jeg havde fået ny kæreste, så det 2 forskellige ph'er vi havde samt at det var "fremme" omgivelser gjorde det... vi lugtede som en hel fiske butik.....fnis...

Jeg har haft samme bakterie i forbindelse med keglesnit... her blussede det os op ved mens eller efter sex...

men hold nu op en kæmpe lettelse da pillerne virkede... 

og sex har man nemlig slet ikke lyst til når man lugter 

Anmeld

18. november 2014

got2b

Anonym skriver:

En kønssygdom. skulle jeg have fået den fra min kæreste så? Eller hvad?  Jeg har ikke hvidt udflåd det er gul/bruntligt.

Det er den eneste " vej " det kan komme fra. Men jeg ved det ikke, få en tid hos lægen. 

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Jeg har prøvet hvor det lugtede af TUN... VIRKELIG MEGET af tun....

Det var ganske simpelt fordi jeg havde fået ny kæreste, så det 2 forskellige ph'er vi havde samt at det var "fremme" omgivelser gjorde det... vi lugtede som en hel fiske butik.....fnis...

Jeg har haft samme bakterie i forbindelse med keglesnit... her blussede det os op ved mens eller efter sex...

men hold nu op en kæmpe lettelse da pillerne virkede... 

og sex har man nemlig slet ikke lyst til når man lugter 

Håber vi finder en løsning. For det er så flovt synes jeg. Og jeg kan lugte det gennem mine bukser nogengange og så tænker jeg gud tænk hvis andre mennesker også kan lugte mig. 

Anmeld

18. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Håber vi finder en løsning. For det er så flovt synes jeg. Og jeg kan lugte det gennem mine bukser nogengange og så tænker jeg gud tænk hvis andre mennesker også kan lugte mig. 

Det lyder ret bekendt.... sørg for at ha trusseindlæg du skifter rigtig tit, så sætter det sig heller ikke i bukserne.. og se om du kan undgå sæbe dernede.. muligvis få fat i intim sæbe hvis du ikke bruger det nu og forsøg med det...

Og så hold dig fra sex, tanpax mm.. det hjalp her, indtil problemet bliver løst....

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar Jeg håber det hjælper. Jeg bruger intimsæbe og trusseindlæg men det kan lugtes alligevel synes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.