Tegnblødning - hvor længe inden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
4 svar
2 synes godt om
17. november 2014

Anonym trådstarter

Har termin i denne uge og blødte en lille smule for fire dage siden. Har så igen blødt mere i aften. Dog ikke mere end at der kommer nogle dråber på toiletpapiret - men det er vel hvad man kan kalde tegnblødning ikke? 

Hvor lang tid gik der, fra I havde tegnblødning, til I gik i fødsel? Og er det normalt at bløde i flere omgange uden at der rigtig sker noget?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Har termin i denne uge og blødte en lille smule for fire dage siden. Har så igen blødt mere i aften. Dog ikke mere end at der kommer nogle dråber på toiletpapiret - men det er vel hvad man kan kalde tegnblødning ikke? 

Hvor lang tid gik der, fra I havde tegnblødning, til I gik i fødsel? Og er det normalt at bløde i flere omgange uden at der rigtig sker noget?  

Jeg fik tegnblødning om søndagen og blødte lidt til mandag engang. Natten til onsdag gik mit vand og fødte torsdag formiddag. 

Der er helt sikkert noget under opsejling når de har tegnblødt i terminsugen  

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar. Er også helt øm i bækkenet i aften, kunne det være et tegn? Krydser  Gider ikke være gravid mere og glæder mig enormt meget at se, hvem der gemmer sig i hulen 

Anmeld

5. december 2014

AnnaB.

Jeg har selv termin den 13. dec og går også og venter på et eller andet tegn Kan mærke han VIRKELIG har skruet sig godt ned de sidste par dage.

Første gang fik jeg tegnblødning på 4.- og 3.- dagen inden jeg fødte. Fik de første veer om aftenen den 28. juni og fødte om morgenen den 1. juli.

God fornøjelse med fødsel inden længe

Ha ha, ser først nu, det er et halvgammelt indlæg. Regner med, at du har født

Anmeld

5. december 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Første gang oplevede jeg ikke tegnblødning, men anden gang fik jeg det mandag eftermiddag. Det varede ikke så lang tid, men han er født torsdag morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.