Trille Dream Light

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
5 svar
3 synes godt om
17. november 2014

maak

Er der nogle der har erfaringer med denne vogn, og vil dele dem med mig?

Har kigget på den fordi den har drejehjul og forhåbentlig kan være i vores lille Skoda Citigo (den samme som VW UP!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

Aprilbaby2015

Hallo jeg ved ikke om du har tænkt på at lige den vogn har mål 97 cm. Og at trille Dream hippo har et på 85 vist nok.

Når men jeg har ligekøbt min Dream light 97 cm og er mega glad for den. Føder først til April, men måtte lige køre lidt med den Min mor har en almindelig familie vogn, med almindelig str. bagage rum, og der kunne den være, hvis altså man tog alle 4 hjul af, og klappede både barnevognskassen sammen og liften sammen. For mig tager det ikke mange min. Men tager oftest bus, så vil ikke komme til at tage vognen med i bilen så ofte.  

mit råd er simpelthen at tage hen til en forhandler som sælger vognen, og prøve det af.? Det afhænger også af hvor god du er til at få stellet sat ordenligt i rummet osv.  

Anmeld

18. november 2014

Emilie91

Jeg var til babymesse hvor trille sælgeren virkelig fik mig til at overveje den Den er mega smart Min mand synes bare ikke den er så køn så vi køber nok en emmaljunga big star surprime ... Men den er smart Jeg kan specielt godt lide de mange funktioner den har med fx at når man tager barnevognsdelen af så kan den vugge Det er da smart.. 

Anmeld

18. november 2014

maak

Minapril2015 skriver:

Hallo jeg ved ikke om du har tænkt på at lige den vogn har mål 97 cm. Og at trille Dream hippo har et på 85 vist nok.

Når men jeg har ligekøbt min Dream light 97 cm og er mega glad for den. Føder først til April, men måtte lige køre lidt med den Min mor har en almindelig familie vogn, med almindelig str. bagage rum, og der kunne den være, hvis altså man tog alle 4 hjul af, og klappede både barnevognskassen sammen og liften sammen. For mig tager det ikke mange min. Men tager oftest bus, så vil ikke komme til at tage vognen med i bilen så ofte.  

mit råd er simpelthen at tage hen til en forhandler som sælger vognen, og prøve det af.? Det afhænger også af hvor god du er til at få stellet sat ordenligt i rummet osv.  

Jo har godt bemærket det lange liggemål, hvilket jo kun taler for at vælge denne vogn!

jeg tror du har ret! Vi må ud og prøvekøre den bor du i byen siden du har valgt en med drejehjul? 

Anmeld

18. november 2014

maak

emiliedamm skriver:

Jeg var til babymesse hvor trille sælgeren virkelig fik mig til at overveje den Den er mega smart Min mand synes bare ikke den er så køn så vi køber nok en emmaljunga big star surprime ... Men den er smart Jeg kan specielt godt lide de mange funktioner den har med fx at når man tager barnevognsdelen af så kan den vugge Det er da smart.. 

Jeg synes nemlig også den virker så smart! Men jeg tror også jeg må se den i "aktion" for man skal jo selvfølgelig kunne lide udseendet osv. Det kunne være jeg skulle undersøge om der kommer noget messe vi kan nå til - burde være muligt inden maj!

Anmeld

18. november 2014

Aprilbaby2015

maak skriver:

Jo har godt bemærket det lange liggemål, hvilket jo kun taler for at vælge denne vogn!

jeg tror du har ret! Vi må ud og prøvekøre den bor du i byen siden du har valgt en med drejehjul? 

Jeg har en tidligere fast fraktur på ryggen (brækket ryg) og så har jeg et arbejde som pædagogmedhjælper i en vuggestue, hvor vi har 4 personers vogn med drejehjul, og det gør bare hele forskellen  

så jeg fandt hurtigt ud af hvad der var godt ved drejehjul. men ja, bor i København og der er det altid rart med en let kørende vogn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.