Sosu - samtale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. november 2014

missehxx

Hej piger.

Er der nogen af jer som har prøvet at søge ind på sosu hjælper uddannelsen, og som er blevet kaldt til samtale i forbindelse med dette? Det er jeg nemlig, og er meget i tvivl hvad det indebærer. Normalt får man jo bare afslag, eller et brev om at man er kommet ind, og vi skal rigtig først have svar i januar, så jeg undres.

Håber nogen kan fortælle hvad det måske drejer sig om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

FrkGranger

jeg er ikke på sosu men på pgu den der hedder pau nu.. den høre under social og sundhedsskolen den gang

det var fordi de havde udvalgt 40 og skulle bruge 20 så det var lidt som en jobsamtale for at finde de rigtige

Anmeld

17. november 2014

Sissel

Da jeg søgte ind på sosu hjælper uddannelsen var jeg også til samtale.. Tror ikke du behøver være bekymret..

Anmeld

17. november 2014

WilliamDSTN

missehxx skriver:

Hej piger.

Er der nogen af jer som har prøvet at søge ind på sosu hjælper uddannelsen, og som er blevet kaldt til samtale i forbindelse med dette? Det er jeg nemlig, og er meget i tvivl hvad det indebærer. Normalt får man jo bare afslag, eller et brev om at man er kommet ind, og vi skal rigtig først have svar i januar, så jeg undres.

Håber nogen kan fortælle hvad det måske drejer sig om?

Jeg har læst til sosu og man kommer ind til samtalen for at de kan stille spørgsmål til din ansøgning, men der stod i mit brev at jeg var kommet ind og at de ville have mig til samtale gjorde der ikk det i dit? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.