ret klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
5 svar
3 synes godt om
17. november 2014

Anonym trådstarter

Ja sagen er den at de sidste to dage har udflåd rendt ud af mig. Nogen gange så meget at jeg er i tvivl om jeg faktisk tisser i bukserne, udover det synes jeg at jeg skal tisse hele tiden. Har haft hovedpine siden i torsdags, har testdag om 2 dage  er jeg den eneste der har prøvet det? Det er ret upraktisk at sku rende på toilettet hele tiden på jobbet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja sagen er den at de sidste to dage har udflåd rendt ud af mig. Nogen gange så meget at jeg er i tvivl om jeg faktisk tisser i bukserne, udover det synes jeg at jeg skal tisse hele tiden. Har haft hovedpine siden i torsdags, har testdag om 2 dage  er jeg den eneste der har prøvet det? Det er ret upraktisk at sku rende på toilettet hele tiden på jobbet 

Jeg havde meget øget udflåd i graviditeten, og det er helt normalt hvis du er gravid. Hvis du tester negativt, og udflåden fortsætter så ville jeg gå forbi lægen, og blive tjekket for svamp. 

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg havde meget øget udflåd i graviditeten, og det er helt normalt hvis du er gravid. Hvis du tester negativt, og udflåden fortsætter så ville jeg gå forbi lægen, og blive tjekket for svamp. 

Men det er virkelig virkelig tyndt, ingen klumper? Men må holde øje har testdag imorgen og lige nu ingen tegn på mens 

Anmeld

17. november 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Men det er virkelig virkelig tyndt, ingen klumper? Men må holde øje har testdag imorgen og lige nu ingen tegn på mens 

Det kunne godt tyde på graviditet. 

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Det kunne godt tyde på graviditet. 

Krydser fingre så  kan heldigvis ikke teste idag da jeg ikke gider cykle 3.5 km ind til byen i storm og regnvejr hehe så kan godt holde mig i skindet. Men det skal nok passe mens kommer på pletten imorgen på testdag :b 

Anmeld

17. november 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Krydser fingre så  kan heldigvis ikke teste idag da jeg ikke gider cykle 3.5 km ind til byen i storm og regnvejr hehe så kan godt holde mig i skindet. Men det skal nok passe mens kommer på pletten imorgen på testdag :b 

Håber for dig den bliver væk Og flot du kan holde dig i skindet, jeg testede allerede 3+3 Ingen tålmodighed gemt i mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.