Kattetis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
12 svar
3 synes godt om
16. november 2014

Stumpen

fredag var min datter hjemme hos en veninde og lege.. Igår da vi så står og skal på tur siger hun at hendes vinterstøvler er våde og lugter af kattetis.. Da vi står og skal afsted stiller jeg dem ud i garagen.. Vi vender hjem til aften og jeg glemte desværre alt om dem..

I dag har jeg så lagt dem i blød og de har stået under brændeovnen for at tørre - og vi er lige ved at være der, men det er lugten også

hvad kan jeg gøre? Er der noget at gøre? Den kat har virkelig haft en stor blære og stærk dunst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

EAF

Stumpen skriver:

fredag var min datter hjemme hos en veninde og lege.. Igår da vi så står og skal på tur siger hun at hendes vinterstøvler er våde og lugter af kattetis.. Da vi står og skal afsted stiller jeg dem ud i garagen.. Vi vender hjem til aften og jeg glemte desværre alt om dem..

I dag har jeg så lagt dem i blød og de har stået under brændeovnen for at tørre - og vi er lige ved at være der, men det er lugten også

hvad kan jeg gøre? Er der noget at gøre? Den kat har virkelig haft en stor blære og stærk dunst 

Hvad er det nu det hedder... Rotalon-rotalin... prøv med det. Men hav ikke forhåbninger for store, kattetis er noget værre noget. Jeg havde engang en vinterfrakke fra top til under knæene i uld eller lign. rigtig glad for den og desværre også en kat der bare lige syntes det var en lækker sag at tisse på - uanset hvad jeg gjorde og til sidst sendt til rens - så hver gang den blev våd/fugtig (efterår/vinter) uundgåeligt så lugtede den. Brandærgerligt og pinligt når jeg glemte hvordan den lugtede for når det var tørvejr var der intet, men det kunne jeg jo ikke gardere mig imod i løbet af dagen så til sidst røg den ud. Jeg kunne hverken lave den op til andet eller give den bort. 

Anmeld

16. november 2014

Stumpen

Natteravnen skriver:

Hvad er det nu det hedder... Rotalon-rotalin... prøv med det. Men hav ikke forhåbninger for store, kattetis er noget værre noget. Jeg havde engang en vinterfrakke fra top til under knæene i uld eller lign. rigtig glad for den og desværre også en kat der bare lige syntes det var en lækker sag at tisse på - uanset hvad jeg gjorde og til sidst sendt til rens - så hver gang den blev våd/fugtig (efterår/vinter) uundgåeligt så lugtede den. Brandærgerligt og pinligt når jeg glemte hvordan den lugtede for når det var tørvejr var der intet, men det kunne jeg jo ikke gardere mig imod i løbet af dagen så til sidst røg den ud. Jeg kunne hverken lave den op til andet eller give den bort. 

Er lige nu super glad for at jeg valgte at købe billige sko i bilka til hende isteðet for dem til 999 hun stod og kiggede på hos skohandleren....

for nej det ekstreme lugt er jeg også bange for der bliver hvor den er... Har selv haft kat, der har gjort uheld, men synes dog aldrig det har været så slem en lugt...

Anmeld

16. november 2014

EAF

Stumpen skriver:

Er lige nu super glad for at jeg valgte at købe billige sko i bilka til hende isteðet for dem til 999 hun stod og kiggede på hos skohandleren....

for nej det ekstreme lugt er jeg også bange for der bliver hvor den er... Har selv haft kat, der har gjort uheld, men synes dog aldrig det har været så slem en lugt...

Det kan være det var en ikke steriliseret hankat, deres tis er enormt harsk. 

Ja, det var heldigt. 

Anmeld

16. november 2014

debbie19

Stumpen skriver:

er katten neutraliseret/kastereret? 

Anmeld

16. november 2014

Isabella_mor

Rodalon.. Læg dem i blød vand med rodalon (dosering står på flasken) 

måske kan eddike også gøre det?? Hvis du stiller dem i en lufttæt kasse sammen med en skål eddike i nogle dage? 

Anmeld

16. november 2014

Mami

Prøv med RonaldoRonaldo

Anmeld

16. november 2014

Skouboe

Rodalon, og ellers kan man købe noget der er beregnet til at tage lugten

Anmeld

16. november 2014

L-Mortil3

Vi har mis, her er eddike tricket (virker også hvis et barn tisser i sengen) , til kattetis: 1 del eddike og 3 dele vand (lig gerne i blød ellers spray med forstøver)

Anmeld

17. november 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Man kan købe noget der hedder Urine Off, og det synes jeg virker fantastisk. Vi brugte det da vi havde 7 killinger rendende som skulle lære at bruge bakken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.