Er hun for syg til vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. november 2014

Anonym trådstarter

Hej

min 1 årige smukke datter har været meget syg på det sidste .. Hun var hjemme i 1 1/2 uge og tog afsted i to dage hvor hun blev meget syg igen ... 

Hun hoster kraftigt og er forkølet ... Og lægen ville heller ikke vaccinere hende til 1 årige lægetjek 

men hun har været hjemme nu fra fredag af og er stadig forkølet og hoster .

skal hun i vuggestue i morgen ? Eller blive hjemme sså hun bliver helt rask ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kommer an på hvor meget det er? Hoster hun hele tiden? Sover hun okay på trods af forkølelse?  Er hun klattet eller frisk og leger som normalt?

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Kommer an på hvor meget det er? Hoster hun hele tiden? Sover hun okay på trods af forkølelse?  Er hun klattet eller frisk og leger som normalt?

Hun leger fint med sig selv men hoster engang imellem hvor det de voldsomt 

hun er stadig lidt forkølet men ikke så voldsomt som i starten 

hun vil krammes og nusses engang imellem men det vil alle børn af deres mor  

troede bar når de bæv raske at de sku holdes hjemme i en eller to dage så man undgik at ens barn blev syg igen med det samme 

Anmeld

16. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hun leger fint med sig selv men hoster engang imellem hvor det de voldsomt 

hun er stadig lidt forkølet men ikke så voldsomt som i starten 

hun vil krammes og nusses engang imellem men det vil alle børn af deres mor  

troede bar når de bæv raske at de sku holdes hjemme i en eller to dage så man undgik at ens barn blev syg igen med det samme 

Ja, men hvis man skulle holde dem hjemme ved alm forkølelse og lidt hoste, så ville man jo skulle holde fri 4mdr om året  det der med en dag eller 2 ekstra er som regel ved feber

Det er svært at vurdere om jeg ville lade dit barn have et par hjemmedage mere når jeg ikke har set hende, men hvis du tænker at hun vil kunne gennemføre en dag med de daglige aktiviteter, så ville jeg godt turde sende hende afsted. Men hvis du føler hun hænger lidt, så hold hende hjemme  

Anmeld

16. november 2014

L&V

Det hedder sig at barnet skal kunne følge en normal hverdag i institutionen så hvis hun kan det kan hun komme afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.