Hvordan sætter man en autostol fast med sele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.066 visninger
19 svar
4 synes godt om
16. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Er der nogen der ligger inde med en brugsanvisning i billeder omkring hvordan man sætter sådan en fast med bilens sele. Min datter skal køre i min venindes bil og hun har ingen børn så derfor ingen isofix base i bilen. Den er nødt til at sættes fast med selen. Det er den fra 9-18 kg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Missy_B

Omsorgsgiver skriver:

Er der nogen der ligger inde med en brugsanvisning i billeder omkring hvordan man sætter sådan en fast med bilens sele. Min datter skal køre i min venindes bil og hun har ingen børn så derfor ingen isofix base i bilen. Den er nødt til at sættes fast med selen. Det er den fra 9-18 kg. 

På nærmest alle autostole er vist et lille billede af hvordan den spændes fast. En generel brugsanvisning fås ikke, da måden man spænder stolen i selen kan variere fra stol til stol.

Anmeld

16. november 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Missy_B skriver:

På nærmest alle autostole er vist et lille billede af hvordan den spændes fast. En generel brugsanvisning fås ikke, da måden man spænder stolen i selen kan variere fra stol til stol.

Hmm... Okay. Er det meget besværligt?? 

Anmeld

16. november 2014

Missy_B

Omsorgsgiver skriver:

Det kommer an på den enkelte stol. Vi har også isofix men har et par enkelte gange kørt i bil hvor vi måtte spænde med sele, og jeg synes nu det var meget simpelt

Anmeld

16. november 2014

Bell'star

Omsorgsgiver skriver:

Hvis stolen skal være bagudvendt, er det ret simpelt at spænde den fast, men hvis den skal forudvendes, har vi endnu ikke fundet ud af hvordan man gør (har haft st gøre med 3 forskellige stole, ingen af dem har vi løst gåden på endnu) 

Anmeld

16. november 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Bell'star skriver:

Hvis stolen skal være bagudvendt, er det ret simpelt at spænde den fast, men hvis den skal forudvendes, har vi endnu ikke fundet ud af hvordan man gør (har haft st gøre med 3 forskellige stole, ingen af dem har vi løst gåden på endnu) 

Øv øv. Den skal være forudvendt...

Anmeld

16. november 2014

LinLin

Hvilket mærke/model er det?

Anmeld

16. november 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
LinLin skriver:

Hvilket mærke/model er det?

Åhh.... Det kan jeg ikke huske på stående fod...

Anmeld

16. november 2014

Lukas&Liam<3

Vores er nemme, kan du tage billed?

Anmeld

16. november 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Jeg skal faktisk ud og køre om lidt. Så kan jeg sige hvilken model det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.