Veer med et ks-ar? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
9 svar
7 synes godt om
16. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hej baby-damer

er der nogen her der kan fortælle om deres veer med et ks-ar? Jeg er meget nysgerrig om man decideret får smerter i arret under sammentrækningerne? 

37+0 idag og med tilladelse til at føde vaginalt!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Isabella_mor

Mor11 skriver:

Hej baby-damer

er der nogen her der kan fortælle om deres veer med et ks-ar? Jeg er meget nysgerrig om man decideret får smerter i arret under sammentrækningerne? 

37+0 idag og med tilladelse til at føde vaginalt!! 

Jeg har intet mærket i mit ar i forbindelse med veer, presseveer eller da jeg selv pressede.  Og heller intet efter fødslen. 

Anmeld

16. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Isabella_mor skriver:

Jeg har intet mærket i mit ar i forbindelse med veer, presseveer eller da jeg selv pressede.  Og heller intet efter fødslen. 

Dejligt at høre! Fødselslægen lød bare som om det var mere reglen end undtagelsen at få smerter i arret under veer, og det bekymrede mig lidt da jeg slet ikke har hørt andre steder fra at det var sådan  

Anmeld

16. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her mærkede jeg heller ik noget til aret under fødslen! Vh stine

Anmeld

16. november 2014

Isabella_mor

Mor11 skriver:

Dejligt at høre! Fødselslægen lød bare som om det var mere reglen end undtagelsen at få smerter i arret under veer, og det bekymrede mig lidt da jeg slet ikke har hørt andre steder fra at det var sådan  

Okay, jamen det er vel forskelligt fra person til person.  

Anmeld

16. november 2014

charthys

jeg har født to gange efter et kejsersnit, første gang kun 12 mnd efter, og jeg har aldrig mærket noget til det :-)

Anmeld

16. november 2014

Blop2

Jeg har født efter et kejsersnit, og jeg mærkede ikke noget til aret hverken under fødslen eller efter;o)

Anmeld

16. november 2014

Muffinmus

Mærked ikke en fis andet end smerter fra veer, og hun blev født 20 mdr efter storebror kom ved aks

Anmeld

16. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

dejligt at høre! Blev nemlig lidt nervøs for om man ville kunne "overse" smerten hvis arret begyndte at give sig, hvis man generelt fik ondt i arret under veer :-S 

Anmeld

16. november 2014

Muffinmus

Altså, som jeg skrev kom Nr 2 inden for 20 mdr. Også Nr tre blev født normalt uden problemer. Fik tre børn på lige under 5 år og kun den første var k's. Ingen problemer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.