Hvad passer bedst til min datter??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Pandehår eller ej?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

622 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. november 2014

NGV

Pandehår eller ikke pandehår?

Skal vi lade pandehåret gro ud, eller hvad? Jeg er meget i tvivl, min mand vil helst have at det gror ud, så vi har ladet det gro til omkring øjnene nu, hvor jeg self sætter det op så godt jeg kan. Men der er en del der har kommenteret på at det er synd, og det passer så godt til hende. Jeg selv ved ikke helt hvad jeg mener, men synes dog at pandehår er enormt sødt til hende! Men har aldrig selv haft det

Hun skal i hvert fald have lov at gro resten af håret langt det er vi enige om. Men pandehår eller ej, hvad siger I?????

Jeg har sat lidt billeder ind med begge dele

Til info så er min datter en lille vildbasse der altid er i godt humør og som er en rigtig charmetrold. Hun er udadvendt og har mod på det meste

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

TNBC

Anemones mor skriver:

Pandehår eller ikke pandehår?

Skal vi lade pandehåret gro ud, eller hvad? Jeg er meget i tvivl, min mand vil helst have at det gror ud, så vi har ladet det gro til omkring øjnene nu, hvor jeg self sætter det op så godt jeg kan. Men der er en del der har kommenteret på at det er synd, og det passer så godt til hende. Jeg selv ved ikke helt hvad jeg mener, men synes dog at pandehår er enormt sødt til hende! Men har aldrig selv haft det

Hun skal i hvert fald have lov at gro resten af håret langt det er vi enige om. Men pandehår eller ej, hvad siger I?????

Jeg har sat lidt billeder ind med begge dele

Til info så er min datter en lille vildbasse der altid er i godt humør og som er en rigtig charmetrold. Hun er udadvendt og har mod på det meste

Jeg kan egentlig li begge dele, men jeg synes I skal lade hende beholde pandehåret.

Anmeld

16. november 2014

Loa

Hun er smadder sød uanset hvad. 

Men synes da pandehåret klæder hende

Anmeld

16. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvor er hun sød 

Jeg synes helt klart at I skal lade hende beholde pandehåret, det klæder hende så godt

Anmeld

16. november 2014

NGV

Yurie skriver:

Jeg kan egentlig li begge dele, men jeg synes I skal lade hende beholde pandehåret.

Tak for svar

Anmeld

16. november 2014

NGV

Loa skriver:

Hun er smadder sød uanset hvad. 

Men synes da pandehåret klæder hende

Tak

Ja må se om manden kan overtales

Anmeld

16. november 2014

NGV

MummiT skriver:

Hvor er hun sød 

Jeg synes helt klart at I skal lade hende beholde pandehåret, det klæder hende så godt

Mange tak

Ja, det kunne godt være at det er det vi skal gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.