Mens efter AKS, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. november 2014

Mor til F

Hej piger

Det er nu lidt over 4 måneder siden,  at jeg fik AKS og er så småt begyndt at tænke på, hvornår mens mon dukker op. 

Jeg har bemærket,  at jeg har haft rigtig mange lændesmerter, omkring 1. november og nu igen i denne uge (specielt fre-søn,  altså idag) Jeg oplevede altid disse smerter ved både æl og mens, før jeg blev gravid.  

Det skal siges,  at jeg ammer. 

Hvornår fik i jeres mens igen,  efter AKS? Og var den regelmæssig eller svingende?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

asff

BabyFreia skriver:

Hej piger

Det er nu lidt over 4 måneder siden,  at jeg fik AKS og er så småt begyndt at tænke på, hvornår mens mon dukker op. 

Jeg har bemærket,  at jeg har haft rigtig mange lændesmerter, omkring 1. november og nu igen i denne uge (specielt fre-søn,  altså idag) Jeg oplevede altid disse smerter ved både æl og mens, før jeg blev gravid.  

Hvornår fik i jeres mens igen,  efter AKS? Og var den regelmæssig eller svingende?  

Jeg ammede i ti måneder, (eller 9 måneder og 3 uger) og fik mens da hun var 8 måneder. Og siden har jeg haft en lidt længere cyklus på 33 dage, før var den 30 dage

Anmeld

16. november 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

min første mens kom 10 uger efter aks.

Anmeld

16. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hos mig gik der heldigvis 15 mdr'er. Vh stine

Anmeld

16. november 2014

Mor til F

Det er godt nok meget forskelligt,  kan jeg se Ikke at jeg decideret savner mens,  men håber da, at den kommer indenfor det 1. år. 

Anmeld

16. november 2014

Røverdatter

BabyFreia skriver:

Hej piger

Jeg har også fuldammet efter aks.

Fik mens da min søn var ca 6 måneder

Anmeld

16. november 2014

Christine

BabyFreia skriver:

Hej piger

Der gik 15 måneder første gang og 7 måneder 2. gang 

Denne gang var det pks og har ikke fået det endnu, da det kun er knapt 4 uger siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.