Matas Julekalender 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2014

MorDk

Nej det har du helt ret i 

Det er selvfølgelig også svært at lave en kalender som alle piger synes om, men syntes altså at den var lidt fesen sidste år  der var neglelak neglelak neglelak og Matas shampoo. Liiidt kedeligt efter min smag. Og det var endda guld kalenderen eller hvad den nu blev kaldt 

Ja hvis jeg får neglelak til en værdi at 2000 kr. så er jeg lost! Jeg bruger ik rigtig neglelak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

An&Jo

Christine skriver:

Iiih du er heldig!

Jeg var godt nok tæt på at give mig selv en  Men er meget sart mht. parfume og parabener osv. så jeg er bange for der er en del ting jeg ikke ville få brugt, særligt da jeg ammer en lille én lige nu.

Men skriv gerne hvad du synes, om det var gode ting mv. for den ser så indbydende og lækker ud!

Du kan gå i matas og bede om at få afvide hvad der er deri.. De har sådan en fin seddel med hvilke produkter de har puttet i de forskellige..

Jeg kiggede i år, og jeg synes faktisk ikke den er så fascinerende.. SÅ i år skal jeg ihvertfald ikke have den..

Anmeld

18. november 2014

MorDk

An&Jo skriver:

Du kan gå i matas og bede om at få afvide hvad der er deri.. De har sådan en fin seddel med hvilke produkter de har puttet i de forskellige..

Jeg kiggede i år, og jeg synes faktisk ikke den er så fascinerende.. SÅ i år skal jeg ihvertfald ikke have den..

Jeg må se på det... men jeg synes stadig det er spændende hihi

Anmeld

18. november 2014

An&Jo

MorDk skriver:

Jeg må se på det... men jeg synes stadig det er spændende hihi

Selvfølgelig gør du det..

Det kan jo også være at du kommer til at elske hver en lille pakke.. Vi er jo heldigvis alle forskellige..

Anmeld

18. november 2014

Babyklokke

MorDk skriver:

Ja hvis jeg får neglelak til en værdi at 2000 kr. så er jeg lost! Jeg bruger ik rigtig neglelak!

Jeg har købt den billige pakkekalender i år, læste nemlig hvad der var i 

men den store kalender som du har, lyder god i år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.