Nuller det er mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. august 2009

LISBETH:-)

I min datters vuggestue er der en af pædagogerne der altid kalder hende for  "Nuller" - En dag fandt Amalie så støv under radiatoren, og viste det til den pågældende pædagog. Pædagogen svarer, at det er en stor nullermand.
Nej - nej siger Amalie og peger på sig selv - kun mig!

Jeg siger til Amlie: "Jeg elsker dig". Amalie svarer: "Jeg elsker tue" (fars kammerat) ja, ja så er det ligesom på plads!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

I min datters vuggestue er der en af pædagogerne der altid kalder hende for  "Nuller" - En dag fandt Amalie så støv under radiatoren, og viste det til den pågældende pædagog. Pædagogen svarer, at det er en stor nullermand.

Jeg siger til Amlie: "Jeg elsker dig". Amalie svarer: "Jeg elsker tue" (fars kammerat) ja, ja så er det ligesom på plads!!

Hehe  

Det er bare toppen de der ting

Anmeld

24. august 2009

3rollinger

Hi hi, synes isaer den med Tue var rigtig god

Men ogsaa Nuller. Hvor er det soedt at paedagogen har et kaelenavn ti hende.

Anmeld

24. august 2009

LineD

lisbeth2910 skriver:

Hihi den var god!
Jeg elsker dig, Jeg elsker Tue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.