Gave til dp mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
6 svar
1 synes godt om
15. november 2014

spj

Min søn på 2 år skal starte i børnehave 1. December og stopper derfor i sin dagpleje. 

Han har gået der siden han var 11 måneder, så vi kender hinanden rigtig godt og har været virkelig glad for hende. Der bliver lidt afslutning for ham den sidste dag og jeg tænker hun skal have en gave. 

Hvad skal jeg dog finde på? Hvad har i givet når jeres børn er stoppet?

Hun er ikke sådan en der har nips ting overalt i sit hjem. Vil gerne give hende noget der minder hende om min søn.

kom med jeres forslag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

Elgaard73

Jeg gav vores DP en Trip Trap nisse, som hed det samme som vores søn, og så en boks blandet chokolade fra Frelsens Chokolade.

Måske ikke super spændende, men jeg havde det ligesom dig...Fuldstændig ideforladt, så tilsidst (dagen før at han stoppede) blev det købt lidt i panik.

Anmeld

15. november 2014

spj

Elgaard73 skriver:

Jeg gav vores DP en Trip Trap nisse, som hed det samme som vores søn, og så en boks blandet chokolade fra Frelsens Chokolade.

Måske ikke super spændende, men jeg havde det ligesom dig...Fuldstændig ideforladt, så tilsidst (dagen før at han stoppede) blev det købt lidt i panik.

Det ender nok også med at jeg køber gave i sidste øjeblik. Har gået og tænkt og tænkt og kan slet ikke komme på noget.

det bliver nok også noget med noget chokolade. Kunne bare være hyggeligt med en lidt mere personlig gave.

Anmeld

15. november 2014

tweety2060

Lavede en tegning af datterens hænder skrev digt deri om hendes betydning for os. En blomst fordi dp med tålmodighed omsorg og kærlighed fik vores datter til at blomstre og en halskæde fordi det havde hun altid på i starten og min datter knugede den...

Pøj pøj med bhstart

Anmeld

16. november 2014

spj

Op 

Anmeld

16. november 2014

Lisette W

Min Mor er dagplejemor, og hun fik et te krus som den lille pige der skulle stoppe, have malet på, og så havde moren skrevet: Verdens bedste dagplejemor på. Min mor ELSKER det krus og bruger det hver dag! Men ellers er hun også blevet rigtig glad for når hun har fået en kurv med luksus ting (mamelade, chokolade, mandler, te og lignende) De kort som er fulgt med gemmer hun. De betyder meget for hende, og det er et godt minde for hende. Så gaven betyder måske ikke så meget, men et kort, måske med et billede af dit barn, hvor du skriver hvor glade i har været for hende, tror jeg hun vil sætte stor pris på. 

Anmeld

28. november 2014

Christina1011

Jeg er selv dagplejemor, og hvad det kan gøre mig rigtig glad, når jeg får gaver af børnene, så er det noget, de selv har lavet - et krus, de selv har tegnet på er en super ide - det, der betyder aller mest for mig, er nu de kort, jeg har modtaget med gaverne, hvor forældrene har skrevet, hvad det betyder for dem, at deres børn har været hos mig 

mvh. Christina     www.christinas-dagpleje.dk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.